wedstrijdsecretariaat: veel werk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

wedstrijdsecretariaat: veel werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 21:51

Aangezien er bij ons de wedstrijdsecretaresse is opgestapt, zijn ze op zoek naar een nieuwe. Ik ben op zicht best wel geinteresseerd om dat de doen, ook omdat niemand anders het wil en de club niet zonder wedstrijdsecreatriaat kan zitten.
Ik heb op zicht wel een idee wat het inhoudt: inschrijvingen, betalingen, startkaarten aanvragen etc.
Maar nu krijg van een aantal mensen het advies om het niet te doen omdat ik niet zo weten wat ik me allemaal op de hals haal.
Dus aan jullie de vraag: doen of niet doen? en waarom?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:54


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:08

Ik heb bij onze club ooknet het ws secretariaat overgenomen, maar bijons heb je dus bijna geen werk omdat we geen ws organiseren. Ook hebben we maar 5 ws rijdende leden en iedereen geeft zijn eigen ws op! Ik hoef dus alleen maar vraagprogramma's te ontvangen en in een map op de club te stoppen. Anders had ik het ook niet gedaan!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:40

Ik ben er sinds een week mee bezig, maar doe alleen het organiseren van de springwedstrijden. Het valt nog tegen, maar het is ook niet zo denderend overgedragen, ik ben nu bezig om het wiel opnieuw uit te vinden.
Voordeel is dat ik de telefoonnummers van de KNHS al uit mijn hoofd weet en dat ik de medewerkers ook al aardig leer kennen Knipoog

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:46

Ik denk dat de dingen die jij noemt goed te doen zijn, Suzy.
Maar ons wedstrijdsecretariaat organiseert ook complete wedstrijden, dus het maken van het vraagprogramma voor de KNHS, de juryleden regelen, schrijvers, vrijwilligers, startlijsten maken ringen indelen etc.etc. En dat is natuurlijk wel veel werk! Ik weet niet of je dat ook moet doen en hoevaak jullie vereniging wedstrijden organiseert?