Het achtste wereldwonder...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 07:48

En hier dan even mijn verslagje....

Gister had Denies dus weer wedstrijd met ons gele turbootje, nu moest ze om 8.45 losrijden en over het algemeen is Tjo dan niet echt vooruit te branden zo ook vandaag (Tjo houdt van uitslapen nl).
Daarbij was het behoorlijk aan het stormen dus we stonden even in twijfel of we wel zouden gaan. Maarja t was niet ver dus hupla inladen die hap, omkeren kan altijd nog.

Op de manege aangekomen waren we zo vroeg dat er behalve de mensen die de ring opbouwden niemand was, hihii. Dus lekker even rondgewandeld tot het secretariaat open ging.

Denies was ondertussen pogingen aan het doen Tjo los te rijden in de buitenbak maar daar was niet in te rijden, ze waren vergeten een tussenlaag tussen de dreinagebuizen en het zand te doen dus het was: stap stap zak, stap stap zak... niet echt te doen dus.
Daarna mochten ze nog even losrijden in de binnenbak en denies had behoorlijk moeite om Tjo wakker te krijgen Dromen Slapen.

Eerste proefje ging netjes, niet bijzonder spectaculair, gewoon een braaf proefje.
Daarna wachten in de gang en na 3 combinaties mocht ze nog een keer.
Tjo was onderussen alweer in slaap gesukkelt Slapen Slapen en was nu ECHT niet meer vooruit te branden, maargoed uiteindelijk het afgroeten gehaald, Tjootje uitgestapt en hup naar stal terug.
Daar even de knollies gevoerd en toen weer terug naar de manege (Andy ff thuis afgezet die zou later komen op de fiets).

Op de manege nog een paar proeven van de concurenten bekeken, pfff nou als dat ook B pony's is... vergeet het dan maar... echt van die sportknollies.
Dus wij vrolijk ons patatje eten en lekker commentaar leveren Extreme duivel
Om 12.15 begon de prijsuitrijking een kwartier te vroeg, dus Andy en Denies dr ouders waren er nog niet, naja t wordt toch niks missen ze niks an.....

Op de 9e, 8e, 7e, 6e, 5e plaats.... eeehh Nies je bent nog niet opgenoemd, volgens mij zijn ze je vergeten.... ja dat denk ik ook..... op de 4e, 3e, 2e plaats.... eehhhh dit gaat niet goed hoor dat betekend dat je 1e zou zijn????
En op de 1e plaats: DENISE DICKHOFF met TJODY!!!!! 166 pnt!!!!!
WAAAAHHHHHHH
OK dan! OK dan! OK dan!
Proefje 2.... op de 9e, 8e, 7e, 6eplaats.... eeeh denies...... ja dahag dat kan echt niet hoor..... op de 5e plaats: DENISE DICKHOFF met TJODY 163pnt!!!! OK dan! OK dan!
DZJEEZUS!!!!! Nou van ons mag Tjootje lekker blijven slapen, deze jury wil ik ook wel hebben zeg volgende week, mijn hemel......

Dus jullie begrijpen dat wij even na hebben zitten genieten daar in de kantine en met giga-grijnzen Haha! naar huis zijn gereden.
Die kleine gele doet het toch maar weer iedere keer de laatste paar weken, ben zo supertrots op dr! En op Denise natuurlijk.....

En dat is 4!!!!!!! Nog even en ze is me zo voorbij, en trots dat ik daar op ben straks, hihihii

Hier sprak een supertrotse fjordenmoeder, groom, voorlezer en supporter en sponser!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Feelsoproud, Mette en 34 bezoekers