Utrechtse kampioenschappen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 18:46

jah ongeveer even ver Knipoog

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:08

Voor ons is 't ongeveer 20 minuutjes rijden. Lekker dichtbij Lachen Maar het is niet om half 9 parcours lopen hoor! Om half 9 begint het. Dus om kwart over 8 parcours lopen.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:45

Iedereen heel erg veel succes toegwenst!
Ik ga misschien wel mee om Margon te metal coachen ofzoiets Tong uitsteken

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:52

Iedereen die mee gaat doen heeeeeeeeeeel veel succes!
(Het zou leuk zijn als we een kampioen op Bokt hebben Tong uitsteken *hint*)

Ik heb bij de dressuurselectie veel te slecht gereden, anders kon ik ook Haha!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 09:01

ik weet ook nie precies waar het ligt ik kom waarschijnlijk later dan kijk k wel bij een paar mensen en dan hoef k geen parcour te lopen anders staat splashie nogal lang in de trailer en daar word ze nogal onrustig van

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 18:27

LMsWinnetou schreef:
Voor ons is 't ongeveer 20 minuutjes rijden. Lekker dichtbij Lachen Maar het is niet om half 9 parcours lopen hoor! Om half 9 begint het. Dus om kwart over 8 parcours lopen.


ohh goed dat je het zegt anders dan weet ik straks het parcours weer niet Bloos! Schijnheilig

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 20:00

Haha, graag gedaan Knipoog
Wij zijn er om 8 uur. Onze eerste moet namelijk al als 3e rijden. Dus hij moet ook al vroeg inrijden.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:56

ik kom gewoon wat later en ik ben de enige van onze stal dus daarom hoef ik ook niet eerder te komen
ik zie jullie daar wel

jullie maken meer kans om te winnen hoor Knipoog hahaha

-xxx- Anouk

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 22:08

hoezo dan???

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:21

SplashIsLief schreef:
ik kom gewoon wat later en ik ben de enige van onze stal dus daarom hoef ik ook niet eerder te komen
ik zie jullie daar wel

jullie maken meer kans om te winnen hoor Knipoog hahaha

-xxx- Anouk


Ik zou als ik jou was wel gewoon gaan parcours lopen. Een goeie voorbereiding hoort er ook bij.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 08:57

jah weet ik, maar het komt bij mij nooit uit kom misschien wel omdat splash een draver is soms draaft ze achter(in galop) en dan komt het helemaal niet uit

hoezo eigelijk met de zelfde reden het komt nooit echt uit en daardoor maakt ze soms wel fouten of doordat ze te snel gaat of het ligt gewoon aan mij op zo´n moment

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 16:23

Ik denk dat het gewoon een combinatie is, van dat je paard het lastig vind en jij ook. Veel trainen, goed les krijgen en dan komen jullie er wel uit.
Maar parcours lopen gaat niet alleen om het passen enzo. Maar ook gewoon even voor jezelf, dat je de route goed weet, dat je kan zien of je ergens krap moet draaien ofzo, wat je soms als je naar andere kijkt, niet kan zien.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:27

LMsWinnetou schreef:
Ik denk dat het gewoon een combinatie is, van dat je paard het lastig vind en jij ook. Veel trainen, goed les krijgen en dan komen jullie er wel uit.
Maar parcours lopen gaat niet alleen om het passen enzo. Maar ook gewoon even voor jezelf, dat je de route goed weet, dat je kan zien of je ergens krap moet draaien ofzo, wat je soms als je naar andere kijkt, niet kan zien.


splash vind het lastig om rustig te blijven!!! we trainen minstens een keer in de 2 weken en ik krijg dan ook goed les!!! en het gaat ook steeds beter!
nee ik weet dat parcours lopen niet alleen voor de passen is, maar als k naar een paar mensen kijk weet ik het ook wel en dan kijk ik er een paar gewoon goed en meestal van te voren rijd ik nog een keer goed de bak rond dat ik alles nog kan bekijken
een keer op de zilfia's hoeve wasi k ook te laat voor parcours lopen en toen heb ik t ook zo gedaan en het ging ook nog goed!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:18

maar ik kom misschien wel op tijd, maar moek ff kijke we willen om ongeveer 7.00-7.15 op stal zijn en dan zo snel mogelijk weg dus t moet lukke denk k

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:51

Geplaatst: 06-02-04 20:50

--------------------------------------------------------------------------------

nee ik ben der toch om 9 uur, want ik ken splash die word super onrustig als ik haar lang op de trailer zet en 9 uur is vroeg genoeg volgens mij

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:20

9 uur vroeg genoeg? Scheve mond Je bent al als 30e he, en 't begint om half 9. Je moet je ook nog aanmelden, opzadelen, inrijden....
Maarja, je moet t zelf weten Knipoog Als jij liever alles snel-snel-snel wilt doen.

It's your day Knipoog

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:21

SplashIsLief"]
[quote="LMsWinnetou schreef:
Ik denk dat het gewoon een combinatie is, van dat je paard het lastig vind en jij ook. Veel trainen, goed les krijgen en dan komen jullie er wel uit.
Maar parcours lopen gaat niet alleen om het passen enzo. Maar ook gewoon even voor jezelf, dat je de route goed weet, dat je kan zien of je ergens krap moet draaien ofzo, wat je soms als je naar andere kijkt, niet kan zien.


splash vind het lastig om rustig te blijven!!! we trainen minstens een keer in de 2 weken en ik krijg dan ook goed les!!! en het gaat ook steeds beter!
nee ik weet dat parcours lopen niet alleen voor de passen is, maar als k naar een paar mensen kijk weet ik het ook wel en dan kijk ik er een paar gewoon goed en meestal van te voren rijd ik nog een keer goed de bak rond dat ik alles nog kan bekijken
een keer op de zilfia's hoeve wasi k ook te laat voor parcours lopen en toen heb ik t ook zo gedaan en het ging ook nog goed!
[/quote]

Ik ontken ook niet dat je geen goed les krijgt hoor Knipoog Ik gaf alleen mijn mening Lachen

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:57

Morgen is de grote dag toch?
Heel erg veel succes iedereen! Ik kom toch maar niet kijken! veel te vroeg en anders wordt Fallie boos Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 23:54

Dank je wel Haha! Lachen

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 06:59

Thanx! Ik ga nu al bijna naar stal...

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 08:09

ik ga zometeen naar stal en ik red t wel want mn moeder meld me aan en mn vader helpt met opzadelen en ik doe zelf ook nog wat

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:59

Tong uitsteken:Pik was 7de en judith volgens mij 2de Tong uitsteken:P bijna een kampioen bokken hahaha
van jou vond k t ook goed margon

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 15:15

Zoooo 7e wat goed OK dan!
En van Juud ook super zeg OK dan!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:17

jah idd en k was ook trots op mn ponytje

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 10:41

Jepz, ik was inderdaad 2e Lachen Een half stijlpuntje verschil met de eerste... Maarja Knipoog
Helaas had ik met Dobby 2 balkjes. Maargoed, we hadden wel een heel fijn rondje.

Ik vond trouwens deze kampioenschappen wel tegenvallen! De kampioenschappen van de zomer in Hoogland waren veel spectaculairder.