Blonde vraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Blonde vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 15:17

Het is dan eindelijk zover: Jildau en ik gaan ons opgeven voor onze allereerste wedstrijd! (en mijn eerste wedstrijd sinds 8 jaar Bloos! )

Nu heb ik mijn oog laten vallen op een wedstrijd in Oosteinde op 6 maart, maar er staat bij dat dit de kringkampioenschappen zijn voor kring merwede. Dan kan ik me daar zeker niet voor inschrijven, want daar doen zeker alleen gekwalificeerde mensen aan mee?

Erg blonde vraag Blond , maar wel belangrijk voor me om te weten aangezien ik het wedstrijdsecretariaat voor de club doe

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:19

Ik kan je niet helpen, maar ik denk dat er geen blonde vragen bestaan!
Je durft er tenminste voor uit te komen dat je iets niet weet!
Veel succes, spannend hoor, zo'n eerste wedstrijd!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:59

Kringkampioenschappen kun je je gewoon voor inschrijven hoor!
Dat is zeg maar de derde selectie voor de regio/provinciekampioenschappen. Dus kan je gewoon inschrijven.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:02

Haha lekker begin; de selectie van kampioenschappen... Je eerste serie wedstrijden, en meteen kampioen Knipoog Haha!
Heel veel succes ermee Lachen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 18:05

Thanx Haha! Zal me maar eens gaan opgeven dan *nu al spannend Haha! *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 20:29

Heel veel succes!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:59

Succes! En blonde vragen bestaan niet !

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:20

peeky schreef:
Nu heb ik mijn oog laten vallen op een wedstrijd in Oosteinde op 6 maart, maar er staat bij dat dit de kringkampioenschappen zijn voor kring merwede. Dan kan ik me daar zeker niet voor inschrijven, want daar doen zeker alleen gekwalificeerde mensen aan mee?


Bedoel je Oosteind? Dat is toch wat ook bij onze kring hoort? Apart dat jullie kring dan daar rijdt ook, ligt niet erg centraal voor een kringkampioenschap Verward

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 23:16

liberty schreef:
Bedoel je Oosteind? Dat is toch wat ook bij onze kring hoort? Apart dat jullie kring dan daar rijdt ook, ligt niet erg centraal voor een kringkampioenschap Verward


Breda? Dat ligt niet in kring 7 voor zover ik weet Lachen Ik ben er al achteraan gegaan en ik kan me gewoon inschrijven, denk dat dit juist een kwalificatiewedstrijd is voor de kamioenschappen

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:18

Weten jullie het zeker dat je je altijd kan inschrijven voor Kringwedstrijden? Hier in de regio reden we eerst altijd 3 rayonwedstrijden, degene die 1e of 2e stonden na die 3 wedstrijden mochten door naar de kringkampioenschappen. Dus daar kon je jezelf niet zomaar voor inschrijven.
Zelf dacht ik altijd dat je jezelf alleen kon inschrijven voor wedstrijden waar een O achterstaat.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 16:36

peeky"]
[quote="liberty schreef:
Bedoel je Oosteind? Dat is toch wat ook bij onze kring hoort? Apart dat jullie kring dan daar rijdt ook, ligt niet erg centraal voor een kringkampioenschap Verward


Breda? Dat ligt niet in kring 7 voor zover ik weet Lachen Ik ben er al achteraan gegaan en ik kan me gewoon inschrijven, denk dat dit juist een kwalificatiewedstrijd is voor de kamioenschappen
[/quote]

ja het is een kwalificatie Lachen Wij hebben trouwens een grote kring hoor Knipoog