Tim Coomans: 2 of 1 binnenbak?/jury

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Tim Coomans: 2 of 1 binnenbak?/jury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 11:31

De regiokampioenschappen worden bij Tim Coomans gehouden. Weet iemand of ze daar 2 binnenbakken hebben om los te rijden? Ik dacht het wel, maar weet het niet zeker. En hoe zijn de bodems daar? Een paar jaar geleden was die niet echt goed, maar ga er vanuit dat dat inmiddels veranderd is. Haha!
Een stalgenootje doet mee en die is reuzebenieuwd.
Er wordt gejureerd door: Dhr. H. Knook (vrz) en Mw. A.E. van Uitert. Kent iemand deze juryleden?

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 11:44

Voor zover ik weet hebben ze maar 1 binnenbak, ik ben er pas nog een aantal keer geweest.
De bodem is vernieuwd, en heel goed te rijden.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 11:57

Vreemd, toen ik er was dacht ik toch echt dat ze op het terrein daar rechts nog een binnenbak hebben. Daar staan dan een paar boxen aan de buitenkant bij met zijn eigen paarden.

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:09

Dat zou inderdaad best kunnen trouwens... Nu moet ik zeggen dat die keren dat ik daar ben gaan lessen het 's avonds was, en dat ik ook niet het terrein ben overgelopen, maar nu ik erover nadenk? Ik heb alleen het manegegedeelte gezien.

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:17

Ze hebben de "manege"bak, hierin wordt de wedstrijd gereden. Ook is er een buitenbak (wel omheind) en er is een erg kleine binnenbak (meer een grote longeercircel) in de schuur naast de stallen. Om deze kleine bak zijn allemaal stallen.

Kan nog leuk worden met z'n allen in dat bakje, hopelijk kent iedereen de bakregels en houden ze zich eraan Schijnheilig

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:19

doe Tim maar de groeten van mij ik heb ooit een SUPER paard van hem gekocht! Lovers ik ben ook ooit bij zijn bedrijf geweest, maar dat kan ook nog het vorige bedrijf zijn geweest in Den Dulder..(heet die plaats wel zo?)

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 12:19

oeps dacht dat die bak best groot was, maar dat valt dus tegen...
die wedstrijdbak (manegebak) is dat nog steeds zo opzichtig met muurschilderingen en vlaggen enzo? en qua parkeren is daar wel voldoende ruimte? ik was een beetje verbaasd dat het daar is...

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 12:20

rhijnauwen: dat is lekker off topic! Haha! Heb je zoveel indruk gemaakt dat ie weet wie je bent met de groeten doen? *LOL* Was ergens halverwege de vorige eeuw zeker....? Het heet toch echt oud beijerland hoor

MAAR DIE JURYLEDEN KEN JE DIE TOEVALLIG WEL? JE ZIT TENSLOTTE IN 'HET WERELDJE; HE.... OK dan!

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:23

O jee, had ik nog niet aan gedacht: De muurschildering!! Hoop dat Rinaldo hem mooi vindt Clown

In welke klasse start je stalgenoot?

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:32

www.rv-oud-beijerland.nl is de site van die vereniging. Daar zie je meer foto's op. Ik moet dan ook starten, als vierde in de ochtend. Dat heeft dus wel zijn voordeel dat het losrijden (hopenlijk) nog niet zo giga druk is. De kleine bak schijnt niet zo goed te zijn, wat grote en bodem betreft. De buitenbak is nu een modderpoel. De secr van de vereniging staat op mijn stal, vandaar de info. De grote bak schijnt redelijk goed te bereiden zijn. Zelf ben ik er nog niet eerder geweest. Ik heb mvr. N. Vos als jury, ken ik ook niet.

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 12:34

Ja hoor, die mooie muurschilderingen zijn er nog steeds Haha!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:35

[quote="Kyona"]Was ergens halverwege de vorige eeuw zeker....? Het heet toch echt oud beijerland hoor[quote]

vroeger had Tim Coomans een manege ergens vlak bij Schipluiden of zo, dat weet toch vast nog wel iemand..of ben ik echt al zo oud Verward

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:39

Bij Schipluiden zit Chardon. Geen idee of daar ooit Coomans heeft gezeten.

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:50

Ha ha ja Rhijnauwen je wordt oud!!
Maar je heb wel gelijk hoor hij heeft vroeger idd den dulder gehad!!
En daarvoor een dierenwinkel....

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:06

In de kleine bak kan je wel rijden, als je alleen bent en vooral niet gaat galopperen. Als je een pony hebt, gaat dit wel gewoon.

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 16:24

Kan nog gezellig worden ....

Allemaal ruiters met stress (en dus ook hun paarden ~~}> )
Galop is een duidelijk onderdeel van het losrijden (iig bij Rinaldo)
Stokmaat Rinaldo is 1.75
Rinaldo begrijpt nog steeds niet wat doorsluiten is (en ik dus het effect van "Pas op, zwaait uit" krijg)

Oei, oei dit is niet echt bevordelijk voor mijn stress

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:01

Hopen op goed weer dan!!
Dan kun je buiten (20x60) losrijden....

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 17:22

Begreep nu dat je dan zwembandjes nodig hebt, dus dan zal er nog wel wat moeten veranderen.
Maar was even benieuwd: kent iemand die juryleden? Soms wel handig om te weten waar ze een beetje van houden/op letten....
Bij ons op stal doen er 2 mee in het L2.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:09

Sandra doet mee in het L1 en Jeroen doet mee in het L2 Haha! vab iemand van stal bij ons (die werkt daar) zei dat ze idd 1 grote en 1 kleine binnenbak hebben verder toen ik er pas heb gereden gewoon zonder zadel ff een paard van die gast bij ons op stal uitstappen vond ik het echt een goed bodem!!!!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:00

Ik ken wel een Mw A. (anne) van Uijtert maar ik denk niet dat zij zich bezig houdt met jureren...

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:56

Die kleine binnenbak is echt een drama om los te rijden.

Ik heb van de zomer nog gestart in Oud-Beijerland, toen was losrijden nog in de grote binnenbak daar, maar de bodem was keihard, buiten overigens erg zwaar.

In ieder geval veel succes jongens!