Hoe starten op grotere concoursen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Hoe starten op grotere concoursen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 23:50

Wat moet je doen om te kunnen starten in Jumping Amsterdam of een ander groot concour in het Z2 of het ZZ-licht?
Moet je daar een uitnodiging voor krijgen of kun je je gewoon inschrijven?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:53

Toevallig reden er dit weekeinde 2 mensen die ik ken mee in de Rai,
een kennis in het L springen die zich hier middels een speciaal concours voor had geselecteerd, en mijn instructrice in de Prix st. George en die was daar begin deze week voor uitgenodigt.

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:08

volgens mij moet je daar voor worden uitgenodigt? maar ik weet het niet helemaal zeker

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:14

jumping gaat meestal door een uitnodingeng en of evt selectie, maar Z2 is gewoon net als de b-l eb m hoor. Je begint doorgaans in de b en na voldoende winstpunten mag je promoveren naar de l vervolgens m en zo kom je vanzelf in het z terecht. Na het Z2 stap je van de basisbond over na de "nationale". In plaats van startcoupons krijg je inschrijfformulieren. en je moet een rijvergunning aanvragen wat overigens puur iets schriftelijk is

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 14:09

Voor jumping AMsterdam kon je je selecteren door deel te nemen aan wedstrijden in de regio zag ik in de paard en sport...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:29

Voor de basisrubrieken van Jumping Amsterdam waren er inderdaad selecties. De beste vijf van het L en M mochten door(max. twee profs) en de beste drie van het Z(max. 1 prof)

Dressuur was ook selectie voor, maar dan mocht er geloof ik maar één per wedstrijd door. Dat weet ik niet precies, want dat boeit me niet zo Clown

Voor indoor brabant was geloof ik ook zo'n soort systeem opgezet(Z2 dressuur en Z en/of ZZ springen)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 16:57

gomir schreef:
Voor de basisrubrieken van Jumping Amsterdam waren er inderdaad selecties. De beste vijf van het L en M mochten door(max. twee profs) en de beste drie van het Z(max. 1 prof)


Pff hou op over die selecties en de proff. we hebben de nodige discussies over gehad. Want wat is een prof en wat niet.

As weekend en volgend weekend weer selectie wedstrijden bij ons voor Indoor Brabant.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:14

Dat weet ik. Ik denk ook niet dat ze het nog een keer zo regelen Knipoog

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 00:09

Eh, ik weet wel hoe dat werkt hoor, van b naar l naar m enzovoorts hahaha.
Vroeg me gewoon af als je zz-l start of je je dan gewoon kunt inschrijven of niet.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:19

Voor Jumping Amsterdam kon je je selecteren voor het Z2. ZZ-licht is daar niet verreden.
Voor de grotere concoursen krijg je over het algemeen een uitnodiging en kun je niet vrij inschrijven.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:11

Voor indoor brabant zijn er ook selecites geweest in het Z2 (en Z1). 8 feb is er 1 in Houten geloof ik.
's Zomers zijn er altijd Amev Hippo cup selecties en alle leuke wedstrijden van het ZZ-licht vind je op www.zzgp.nl