6 proeven op 1 dag!!ging wel goed...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

6 proeven op 1 dag!!ging wel goed...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 20:49

nou vanmorgen om 7 uur mijn bed uitgerolt, zodat we nog voor 9 uur, met in de vrachtwagen 3 pony's, richtig St. Oedenrode gingen, om daar deel te nemen, aan een dressuurwedstrijd voor NRPS pony's/paarden en we mochten ook nog 2 proeven rijden per combinatie.

eerst startte ik dus met Mistral Jinx in de klasse B, hij is al een tijdje niet mee geweest op wedstrijd, omdat we in een dipje zaten/zitten, maar de eerste proef liep hij niet slecht, behalve verkeerde galop aanspringen en de 2e proef liep hij naar mijn gevoel nog beter. Ik was over beide proeven dus wel tevreden. In de eerste proef had ik uiteindelijk 158 punten en daarmee had ik de 2e prijs en in de tweede proef hadden we 160 punten en daarmee de 3e prijs. En dan te bedenken dat ik hem eerst niet mee wilde nemen.

daarna Mad Jamie gaan zadelen, om ons L1 debuut te maken. Ik ging er heen zonder verwachtingen. Toen zag ik op de startlijst staan dat ik tegen Karin v. Beek moest rijden, zij rijdt op een dekhengst en is 1 vd kanshebsters van de Limburgse titel in het L1. Maar Mad Jamie liep een nette proef, zonder grote fouten. En ook de tweede proef ging wel aardig, wel minder dan de eerste, maar deze had ik thuis nog niet geoefend en bovendien had ik me verreden in de proef. Clown
nou wonder boven wonder waren we in de eerste proef 1ste met 168 punten OK dan! en in de tweede proef hadden we 159 punten en waren we 4e, 1 plaats buiten de prijzen, als ik me nou niet verreden had, was ik 2e geweest, maarja boeiend dat wp heb ik binnen.

en als laatste dan nog mijn eigen pony Jafet ben Jaquar gestart, de eerste proef ging redelijk, kon wel beter en de tweede proef ging er veel fout hij was helemaal niet geconcentreerd. we moesten trouwens tegen Vera Roozen met Squaw (SGW EK combinatie) en tegen Maartje ter Braak met Isarco (dekhengst, 3e op de brabantse etc.) nou de eerste proef waren we nog 3e met 160 punten en de tweede proef waren we ook 3e maar nu met maar 154 punten. beide proeven werden gewonnen door Maartje ter Braak.

maar al met al heb ik een zware, maar sportieve leuke dag gehad! Lovers
ik had trouwens al mijn proeven uit het hoofd gereden, knap he Bloos
en ik ben zeker trots op mijn pony's Lovers Lovers

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:51

Gefeliciteerd!! Ik zou ook trots zijn als ik jou was!
In welke klasse startte je de laatste pony (je eigen pony) ??
En dat je alle proeven uit je hoofd reed vind ik echt knap, aangezien dat dus minimaal 4 verschillende proeven waren (als je eigen pony ook B of L1 loopt, anders zelfs 6...)!

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:56

Zo he, 6 proeven uit je hoofd rijden! dat vind ik wel super knap ja!
Gefelicteerd met je winstpunten.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 20:58

oeps vergeten erbij te zetten, met mijn eigen rijdt ik M2, dus 6 verschillende proeven!

dankjewel verder voor de reacties Lachen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:02

jeetje 6 verschillende proeven!!! daar heb je wel even op moeten oefenen!! haha
Gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten hoor!

Annash
Blogger

Berichten: 26511
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:17

wooeeeh goed gedaan meid!!

cool dat je Maartje kent, doe dr maar de groeten van mij als je dr weer ziet, weet ze gelijk wel wie ik ben hoor Tong uitsteken

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 21:29

achja gewoon een paar keer doorlezen, hardop opdreunen en tsja ben gewoon met een aardig geheugen gezegend.

jah als ik haar ooit weer eens zie zal ik dat zeker doen! maar ja ik kom haar normaal niet tegen eigenlijk

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:47

Jeetje 6 verschillende proeven, leer je nog niet genoeg op school? Scheve mond . Ik heb al moeite met 1 proef onthouden.
Maar je heel goed gedaan hoor, zekre met Mad Jamie in het L1-debuut OK dan!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:21

goed van je zeg! echt goed johy wel zo doorgaan he!

Pegassus97
Berichten: 726
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:42

Super, netjes hoor!
Eitje, karin van beek verslaan Knipoog
Met welk paard reed zij?

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:44

Heey goed joh!
Tegen zulke Patsers en dan als nog in de prijzen vallen! gefeliciteerd!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 23:49

Suzy en of ik niet genoeg leer, hou op, haha, het vwo is zwaar genoeg, maar schijnbaar vinden mijn hersens het aardig makkelijk om proeven te onthouden.

heidiLOVER dat is zeker de bedoeling jah!

Pegassus97 ja eitje ja om haar te verslaan, haha, echt wel! zij reed met die dekhengst, uhm Neptune van de Beekerheide

INkie ja ik was er dan ook heeel blij mee

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 00:49

Gefeliciteerd he, je prijzenkast is vast weer aardig gevuld Haha! Rij je die andere pony's voor andere mensen?

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 13:14

He Stephanie!
Toch netjes gereden allemaal! Leuke pony's heb je, maar dat had ik al gezegd! Ik zal m'n eigen verslagje ook wel op bokt zetten.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 16:17

Heey goed gedaan, Gefeliciteerd hoor daar kan je mee thuis komen Haha! !!
pff lijkt me echt lastig 6 proeven uit je hoofd rijden

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 16:53

zeker knap dat je alles uit je hoofd hebt gereden!! (ik onthoud er al geen 2 :d) Gefeliciteerd met je 5 winstpunten

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 00:00

liza van loon ja die D-pony's rijdt ik voor iemand anders, daar rijdt ik overigens nog 1 pony voor, maar die gaat (nog) niet mee op wedstrijd.

He Emma (Emeraldo) ik zal jouw verslagje ook lezen hoor Lachen en Emeraldo is ook echt een schatje hoor en dan heb je toch nog goed gereden toch, je had toch ook un wp?

xxLisaxx achja makkelijk is anders om 6 proeven uit het hoofd te rijden, maar heb het overleefd Haha!

verder iedereen dankjewel voor de reacties enzo Knipoog