Weer wedstrijd gehad, 2x 1ste :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Weer wedstrijd gehad, 2x 1ste :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 21:41

2x 1ste van de 2, daar niet van Bloos! Schijnheilig

Ik had vandaag een concour in Woudenberg, bij groenewoude.
De pony's staan tijdelijk in pension, zonder weidegang, en dat merkte ik wel vooral aan Chester, die mee mocht.Vorige week had ik 157 en 166 pnt met m gereden, maar hoe ik er aan kwam, geen idee, die 166 omdat die jury hield van spetteren denk ik, want echt normaal gereden had ik niet.

Maar vandaag was het ook nog buiten inrijden, in de harde wind Haha! Maar, gelukkig bleef ik gedurende de gehele rit zitten op mijn zadeltje ipv in de blubber.Want Chester had ook aardig de wind in zn bol denk ik.
Dat zorgde er wel voor dat hij mooi toonde.

Maar 5 min. voor mn proef werd hij al rustiger, maar misschien rustig zat, en in mn proef liep hij helemaal niet lekker.De 2e proef ging ook al niet zo lekker.Tot ik moest halthouden voor het a.w, hij moest even een sanitaire stop nemen, van een minuut of 5 Haha!.Dat luchtte op denk ik want toen liep hij gelijk een stuk lekkerder.
Arm dier, hij houdt er niet van om ergens anders te plassen en meestal doet hij t dan op de trailer, maar de nood was erg hoog.
Uiteindelijk had ik nog 159 en 164 punten.Goed zat dus, ik rijd ook pas sinds december in de L2.En precies 9 proeven gehad haha.
Ik heb nu dus ook 9 wp, dus nog 1wp, en dan zou ik M1 mogen, maar daar zijn we nog niet aan toe!

Het is een beetje een overbodig, nutteloos en te lang verhaal geworden maarja!


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 22:12

met zijn hoefje tussen zijn achterbeentjes?Verklaar je nader haha.

Ja hij moest echt nodig, haha ik vond t wel zielig, die ouwe taaie liep eerst nog gewoon door Haha!
Ja zielig voor die jongen maarja, je moet nooit iets verwachten, alleen het allerergste en dan valt t meestal mee.

Ik ga aardig snel ja, en ik sta tijdelijk bij mn instructrice, en die zei, na de gelderse dan nog een wptje halen en dan naar de M, dan begint het leuk te worden.
Haha ik vind t nu al leuk zat, de M is wel n hele stap volgens mij.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 08:10

Haha ja dat wel, maar het is nu nog winter Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 16:12

INkie schreef:
goed gedaan joh! jammer dat het voor jouw gevoel niet zo lekker ging! Maar ja een prijs en een winstpunt maken dat wel weer goed Knipoog


Bij paardrijden ben ik een perfectionist, kben nog nooit tevreden uit de ring gekomen haha.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 19:06

liza van loon schreef:
Nee jij was toch ook op de selectie toen in zeewolde voor de 1e keer? Dan waren Ctal en ik tegerlijk begonnen, en moet je het verschil zien he Haha!


Ja eind juni, toen ik 136 en 150 punten haalde Schijnheilig Got dat ging echt catastrofaal.Als een idioot door de ring heengescheurt.De rem was ik behoorlijk zoek.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 20:00

LuvdaTossa"]
[quote="Ctal"][quote="liza van loon schreef:
Nee jij was toch ook op de selectie toen in zeewolde voor de 1e keer? Dan waren Ctal en ik tegerlijk begonnen, en moet je het verschil zien he Haha!


Ja eind juni, toen ik 136 en 150 punten haalde Schijnheilig Got dat ging echt catastrofaal.Als een idioot door de ring heengescheurt.De rem was ik behoorlijk zoek.
[/quote]

Dan is er voor mij dus ook nog hoop Bloos

Gefeliciteerd zeg! Wat een punten! Succes er maar mee!
[/quote]
HAha er is voor iedereen hoop toch.Het kan niet altijd goed gaan.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 19:03

Succes voor dan!!!
En dankje wel Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 17:08

Nee er stond niks op mn protocol Haha! De jury was heel behulpzaam.Ik mocht opnieuw aanrijden, en dan zou ze alleen het a.w nog beoordelen.

Mijn pony staat nu niet in de wei, komt alleen los in de bak en dam aar een half uur ofzo, en lijkt wel een op hol geslagen idioot daardoor, maar thuis is het nog steeds niet aan kant, en zoals het er nu uitziet duurt dat ook nog wel tot na de gelderse, maar enkel de ervaring is toch al leuk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers