M2-debuut tussen NRPS-ers!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

M2-debuut tussen NRPS-ers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 13:32

Nadatik een redelijk lange tijd in de M1 heb gereden, werd het eens tijd voor de volgende klasse. Gisteren (31-01-04) was het dan zover. De laatste weken liep Emeraldo super, behalve de laatste paar dagen. Donderdag kon ik amper rijden (doordat ik nogal last heb van mijn rug, door beginnend spit) en vrijdag heb ik de les ook maar afgezegd.
Na lang getwijfeld te hebben was ik gister toch maar op gestaan (om 6 uur gaaaap!).

Eerst moest mijn zusje rijden, om 9 uur als eerste van het programma. Zelf moest ik pas om ongeveer 2 uur rijden. (Op dezelfde pony)

Toen ik net was opgestapt, had ik het idee dat ik beter meteen weer af kon stappen. Gelukkig werd hij na wat oefeningetjes wat losser, en kon hij (en daarna ikzelf) lekker ontspannen. Toen konden we de proef in, ik was voor het eerst sinds lange tijd weer zenuwachtig! De proef ging op zich best goed voor de eerste keer M2. Er zaten wel wat foutjes in, maar thuis lukken die oefeningen wel goed. Over de eerste proef was ik wel tevreden, wist echt niet wat ik van de punten kon verwachten.
De tweede proef was een ramp, de concentratie was bij mij helemaal weg, de pony was op, en hij moest plassen. Jammer maar helaas.

Aangezien ik tegen goede mensen moest rijden, verwachte ik laatste te zijn bij de prijsuitreiking. Ik moest rijden tegen Maartje te Braak, Vera Roozen en Stephanie Kox (Jaggie op bokt).
De prijsuitreiking begon, ik stond al haast naast mijn stoel toen het begon, ik zou toch als eerste naar voren moeten komen. Nummer 8 had redelijk lage punten, maar dat was ik niet. Nummer zeven en zes was ik ook niet. Nummer 5 had 154 punten, maar was ik ook niet. Dan zou ik wel 155 punten hebben, OF de coupon was kwijt. Toen kwam nummer 4, en ik had een winstpunt! 158 punten! En Vera Roozen was lager dan mij geƫindigd Verward

De 2e proef was ik (hoe dat ooit gebeurd kan zijn) 5e met 143 punten. En dat was streng gejureerd (die juri had ik de keer daarvoor ook gehad) dus ook wel tevreden.

Ik ben blij dat ik toch nog had gereden, heb nu wel erge last van mijn rug, maaaar... ik ben M2 met winstpunt! Pling

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 16:08

Ik ben er ook wel trots op! Gister vertelde ik heel trots aan mijn moeder..."Jahaa, nu ben ik echt M1 MET winstpunt!" Mijn moeder keek me verbaasd aan, M2 toch? Ojaah! *LOL* Nog eventjes wennen!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 18:17

Nee, er zijn geen foto's gemaakt van de proef. Mijn moeder moest voorlezen. Ik heb eigenlijk bijna geen rijfoto's. En degene die er zijn, zijn echt op de raarste momenten genomen! Maar ik zal weer eens vragen als het mooi weer is!

Ik denk trouwens niet dat ik zo snel Z-startgerechtigd ben! Ik doe wel rustig aan, dit is dan wel mijn laatste pony-jaar, maar daarna ga ik wel verder bij de paarden!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers