Wat nodig??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Wat nodig??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 21:47

Ik ben van plan om een keer een wedstrijd te doen met Korita.
Ik weet alleen niet wat je allemaal nodig bent.

Moet je b.v een wit dekje en een witte paardrijdbroek met wedstrijdjasje Verward
Zijn er nog meer noodzakelijke dingen die je nodig bent.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132037
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:58

Als het om een officiele wedstrijd gaat, dan moet je in de eerste plaats lid zijn van een rijverening die aangesloten is bij de KNHS.
Verder heb je een startkaart en een paspoort (+ inentingen) nodig, alsmede een meetbewijs (ik neem aan dat het om een pony gaat ?).

Tenue:
- Als er een clubtenue is, dan ben je verplicht om dat te dragen
- Geen clubtenue: kijk op de site waar het wedstrijdreglement staat (sticky bovenaan deze pagina).

Verder kun je nog even de zoekfunctie gebruiken, hiermee kun je veel nuttige informatie vinden

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:19

Bedoel je onderlinge wedstrijden op de manege, of officiele wedstrijden?
Je moet dus (idd) een paspoort hebben van je pony, je moet (als je je wilt opgeven) (dhit ik ben de naam kwijt) ehh.. nouja zown ding die je moet opsturen als je daar op wedstrijd wilt.
je moet je dus aanmelden bij de KHNS.
Als je een pony hebt, moet je die laten meten.
Je moet idd (bij officiele wedstrijden dan) een witte rijbroek, een rijjasje( als je lid bent van een vereniging op een manege kan het ook zijn dat je wat anders aan moet) een cap, witte handschoenen, je moet vlechtjes bij je pony (hoeft niet persee bij de voormanen) maar ik moet nu gaan Boos! echt geen zin in. sorry. Veel succes! enne, vertel je t ff als je gaat rijden?
Groetjes, Chrsty!

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 16:49

Heel erg bedankt, er komt zo te zien wel heel wat bij kijken Knipoog

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:32

Jaaa!, idd! Haha!
Haha, maar das wel leuk hoor.
oja, je moet ook nog een wedstrijdboekje waar je proefjes enzo instaan. maar die kan je natuurljjk ook lenen van iemand.
Anders kijk je ff op deze site: www.paardensport.nl dat is van de KNHS.. Daar moet je lid van zijn als je een wedstrijden wilt rrijden.
Maar wil je maar een xtje rijden of meerdere keren? want dan ist wel vervelend he.... haha, nouja.
Doei DOei

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 18:57

Ik wil eerst een keer proberen om gewoon op de manege bij ons in de beurt een wedstrijd te rijden.
Als dat allemaal goed gaat kan ik altijd nog kijken wat ik doe.