Zucht, houdt het dan nooit op? (startkaartellende)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 09:30

Zoals ik door de telefoon al zei zou ik een zeer politiek correcte brief sturen en daarin uitleggen dat jij er door de correspondetiestilte van 2 jaar vanuit ging dat de kwestie was opgelost, immers je had aan alle voorwaarden voldaan om van de FNRS af te zijn en vanuit de FNRS is er nooit meer contact geweest of alles nu geregeld was.
Met een beetje mazzel heb je je mailtjes nog en die kun je er als bewijs bijdoen, evenals een kopie van je bankafschrift waar dat bedrag als afgeschreven staat.

Ik heb dit soort akkefietjes wel eens aan de hand gehad bij Zilveren kruis en Casema, idd na tig jaar ineens met een factuur komen, ja doehoeiiii had je eerder mee moeten komen.... gewoon afbluffen en meestal ben je dan van ze af...
Beetje een 14 jarige op deze manier bedreigen, wat denken ze wel, stoere boel hoor daar bij de FNRS.....
Daarbij staat de FNRS bij mijn weten los van de KNHS dus ze kunnen zowizo nooit je startkaart stopzetten omdat ze daar niet toe gemachtigd zijn, dan kan iedere jan boere l*l je startkaart wel stop laten zetten, zou een mooie boel worden...

Dus of nogmaals met de FNRS/KNHS bellen en zorg dat je alle papieren bij de hand hebt met data en alles erbij.. SUCCES!!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Selina en 48 bezoekers