Lekker wedstrijdenweekend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Lekker wedstrijdenweekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 10:39

Op zaterdag hade een vriendin van mij kringselectie. Dit was de laatste selectie van hun kring (kring 2 in Zuid-Holland). Ze moest in het Z2. Ik ben meegeweest om aan te moedigen en voor te lezen.
Ze had een paar foutjes, maar de rest ging erg netjes.
Bij de prijsuitreiking bleek ze tweede te zijn met 192 punten. Aangezien het in deze kring om de punten gaat (en niet om de plaatsingpunten), was het nog erg spannend en kon het alle kanten op....
Toen bleek dat ze kringkampieon was geworden!! Erg gaaf...klein feestje gevierd, en toen weer terug naar huis. Haha!

Zondag was het mijn beurt, om voor het eerst zz-licht te starten. Naar Ermelo gereden en nadat ik mijn duim tussen de deur had gekregen (erg slim... ), ben ik gaan losrijden. Heb nog complimenten gehad over de conditie van mijn paard (moet jij echt een uur losriujden???) en over mijn plastronspeld (had ik net nieuw gekregene van mij zus... Lovers ), de proef in.

De 1e moest uit het hoofd, en ik kwam daardoor niet echt aan paardrijden toe, omdat ik alleen maar aan het bedenken was wat ik moest doen. Nog ff wennen dus... *LOL*
Wel wat fouten: een extra wissel tussen 2 kwartpirouettes, 1 kwartpiroutte mislukt, een wissel mislukt en uitgestrekte stap onrustig (gaat keer 2) toch nog 57, 74% en dus heel tevreden..

De 2e proef had mevrouw haar turbo weer gevonden (na anderhalf uur rijden...pfff) en die ging dus aan....allen maar proberen tegenhouden is niet echt lekker in een proef, en er ging dus heel wat fout, beide kwartpirouettes naar links, weer een wissel tussen mijn kwartpirouettes, een wissel mislukt, en een keertwending ging even fout, omdat ik niet meer wist of ik de eerste naar links of naar rechts moest doen...(luisteren is best moeilijk)...
Ondanks deze fouten toch nog 57,91%...

Heel tevreden kijk ik terug op deze wedstrijd, en ben supertrots op mijn meissie!! nog maar 6, en dan al zo scoren.....ben helemaal heppie OK dan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 10:45

Gahaaf Lachen

Gefeliciteerd aan je vriendin, en jij succes met verder werken in de zz Lachen

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 11:42

Thanx...zal wel lukken.... Knipoog

en zal de felicitaties doorgeven...

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:01

Fijn dat je zo tevreden bent! Hopen dat het de volgende keer beter gaat! Lachen

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:36

Voor de eerste keer niet slecht toch?!
57% zou ik dan ook niet ontevreden mee zijn!!!
Enneh, oefenen met uit je hoofd rijden he?! IK deed het altijd al, dus ben het gelukkig gewend Knipoog.

Nu ik aankomende zondag voor het eerst ZZ-L..... ben heeel benieuwd!
Waar kan ik trouwens de proeven vandaanhalen staan die op internet Anders moet ik even mn instructrice bellen of ze ze morgen meeneemt...

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:39

Goed hoor!!! Ebn ik kan me voorstellen dat je trots bent! Veel succes in je volgende wedstrijden!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 15:52

dank je wel...
bettine, ik had al een proevenboekje besteld bij Thieu van Gansewinkel toen ik met Lethal zz-licht zou gaan starten.
Maar op inet staan ze op www.zzgp.nl, en dan onder kalender. Gewoon ff uitprinten en je hebt hem.

Enne succes he!!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 15:56


Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:04

Ja, dankjewel, ik had het al gezien, had de eerste keer gewoon ff scheel gekeken, want toen had ik het nog neit door, haha.
Ik zal onderhand ook even zelf een proevenboekje bestellen.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:04

Nou ja, dat is zeker niet slecht voor de eerste keer toch?

Ben gisteren nog even wezen kijken in Ermelo (naar mijn vorige paard), heb je volgens mij ook zien losrijden. Dat bruintje met dat kolletje, vrij druk paard, en een Anky dekje als ik het goed heb?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:23

zeker niet slecht.Ik weet nog dat ik met karin bij je ben wezen kijken in de L1 op kootwijk toen,toen zag het er al keurig uit.Nu zal ze wel meer paard zijn geworden dus je moet maar snel eens foto's plaatsen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:16

Nou idd, dat weet ik nog wel... Toen in Kootwijk was het nog zo bloedjeheet! Leuk dat jullie nu al zo ver zijn en dat het zo goed gaat, je mag trots zijn op zo'n resultaat! Lachen

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 10:30

klopt ja, was dat kleine hete ding met dat ankydekje...
Dat klopt als een bus!!

Ja, toen had ik erg lang losgereden (in Kootwijk) en nog had het geen effect op prakkie....pffff....was kapot toen...haha

Mijn zus zou afg. zondag foto's maken, omdat ze toch niet mocht voorlezen, maar ze was zo zenuwachtig, dat ze dat helemaal is vergeten...

Volgend weekend heb ik selectie en wedstrijd bij ons op stal, dus dan moet ze maar foto's maken met losrijden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:56

Super punten voor als het niet goed gaat.
Dat word veel belovend als het wel goed gaat

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:58

Hartstikke netjes gedaan Wendy! Dat belooft nog wat voor de toekomst!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 11:02

Thanx...

Heb gisteren mijn protocollen gehad. Op de 1e stond een 2, en nog wat 4-en, die normaliter 6-en kunnen zijn (en misschien wel een 7). En op mijn 2e protocol stond een 3, en ook aardig wat 4-en, met hetzelfde verhaal als bij mijn 1e proef.

Dus volgende keer goede hoop op een winstpunt...