Murphy is geen pony meer.... :\

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Murphy is geen pony meer.... :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 13:36

Vandaag heb ik Murphy laten meten voor 2004. Hij wordt dit jaar 8 dus het zou de laatste keer zijn.
De vorige keer is hij op 156,5 cm gemeten, nu op 161 cm.... dat kon dus echt niet meer bij de pony's... haha
Opzich vind ik het zelf niet zo erg, was toch al aan het overwegen vervroegd een overgang te maken naar de paarden Maar vind het een beetje sneu voor mijn zusjes, die straks Murphy over zullen nemen van mij, moeten zij gelijk bij de paarden! maar ja, tis niet anders!
Ik had nog gevraagd aan de meter of ik nu per direkt over moest naar de paarden, dat moet dus eigenlijk wel, maar ik mog het nog wel rustig aan doen..
De pony wedstrijden die ik dus nu nog heb staan (dat is januari en februari) start ik nog gewoon pony's en daarna ga ik naar de paarden.
SGW Chaam en Etten-Leur had ik al ingeschreven voor Z-pony's maar ik heb gelijk maar even gemaild of dat veranderd kan worden naar de M paarden!
Zou ik de KNHS hiervoor eingelijk nog moeten bellen? Denk het wel he? Ik ga dat dan maar na mijn laatste ponywedstrijd doen, anders gaan ze daar weer moelijk over doen... Schijnheilig



Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 14:43

haha, nogal ja, iets te hard gevoerd....

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 15:34

maar als ik nu bel naar de KNHS, om het door te geven, zou ik dan januari en februari nog wel pony's mogen starten?? (anders betaal ik al het inschrijfgeld voor niks...)

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 20:19

gomir schreef:
Dan denk ik dat je wel meteen naar de paarden moet
Kun je die wedstrijden niet B-paarden starten Verward L2-dressuur zal wel lastig worden met die wachtlijsten, maar als je het uitlegd aan de vereniging hoef je misschien niet te betalen.

Je kunt het wel rekken tot maart, dan worden er ook nog veel pony's gemeten, maar het staat natuurlijk wel in je paspoort dus je hoeft maar een correct jurylid tegen te komen en je hebt een probleem...
(volgens mij tellen de punten die je na het meten hebt gehaald dan ook niet en er zou ook best nog weleens een boete overheen kunnen komen...)


Het staat dus niet in mijn paspoort genoteerd. Ik vroeg nog aan de meter of hij niet moest noteren dat hij dus geen E-pony meer is, maar dat hoefde niet zei de meter... ik bel gewoon naar de KNHS maandag, en zie wel hoe het word opgelost!! opzich kunnen ze me niks maken aangezien het dus niet in het paspoort vermeld staat dat Murf nu geen pony meer is

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 18:01

Het gaat nu niet meer met roze briefjes, die heb ik ook nog wel gehad, maar alles voor nu in het paardenpaspoort gezet!
Ik heb geen idee of het door wordt gegeven aan de KNHS, maar zou maar zo kunnen!
Ik ga morgen netjes bellen naar de KNHS, en natuurlijk een beetje onder handelen zodat ik jan en febr nog pony's kan starten! haha

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 22:04

Ik heb vanochtend gebeld met de KNHS. Ik leg mijn verhaal uit, dat Murphy dus nu een paard is en krijg als antwoord: "Dit kunnen wij telefonisch niet beantwoorden. U moet een brief schrijven en daar een kopie van de startkaart bij doen." En toen knalde dat mens de telefoon erop... tss.. Nou ja ik heb direct netjes een brief geschreven en heb hem gelijk gefaxt met een kopie van mijn startkaart, zie het dus wel...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 14:25

ja nogal, mails heb ik ook al een paar keer geprobeerd voor andere dingen maar reageren ze niet op! Ik ben benieuwd of ze me nog bellen voro de verandering van de startkaart, heb nml op de brief gezet dat ik jan en febr nog pony's wil starten en vanaf maart paarden, dat ik mijn startcoupons van de pony's gewoon mag blijven gebruiken (denk het niet, maar toch proberen he! haha) en ik heb er bij gezet welke klassen ik wil gaan starten bij de paarden.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 18:49

Ik werd vanochtend vroeg al opgebeld door de KNHS. En kreeg te horen dat ik er wel een kopie van met meetbewijs bij moest doen, ik heb dus uitgelegd dat de meter tegen mij zei dat het er niet in hoefde te staan... grr moet ik daar weer achter aan! Krijg er wat van zeg!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 15:03

nogal een gezeur ja... ik ga vanavond maar is de meter opbellen, kijjken of hij nog in het paspoort van Murphy wil noteren dat hij 1,61m is. En daarna ga ik het denk ik maar via de rijvereniging spelen. Hun weten het als het goed is beter dan ik hoe het precies allemaal zit!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 08:11

Vorig jaar is ie aardig lager op papier gezet dan dat ie werkelijk was hoor, dat scheelt! haha. Een second opinion hoef ik niet, heb goed met de meter mee gekeken en de meter bleef maar op 1,61 staan..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers