Welk telefoon nummer knhs voor vragen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Welk telefoon nummer knhs voor vragen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 15:54

Ik heb een vraag over me startkaart, hoor namelijk te betalen voor een pony maar krijg een rekening voor een paard, wie kan ik bellen??

Dank je wel alvast!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:17

Dat kan je vast zoeken tussen je papieren die je heb ontvangen samen met je startkaart. Ik had namelijk ook gebeld want bij mij stond op de startkaart vemeld dat het een ruin terwijl dat niet zo was.., maar ik kreeg ze niet te pakken omdat het vakantie was en nu regelt gelukkig mijn vereniging het..

succes

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 16:25

Ik heb aan me vereniging gevraagt of ik het zelf mocht regelen omdat het anders weer zo lang duurd.. heb net een nummer gevonden en mijn vraag uit gelegt.. ik moest maandag morgen terug bellen.. lekker is dat dan loop ik stage en mag dan nooit bellen denk ik.. vind ik ook niet zo netjes.. pfff.. wat moet ik hier nou mee

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:27

Dan is het altijd lastig om te bellen ja.. anders bel je even in je pauze dat lijkt me wel een idee of als je naar de Wc gaat. Joh het komt wel goed

gr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:38

kun je toch even vragen aan je stagebegeleider of je even mag bellen, en leg je hem de situatie uit. Als je weer niemand te pakken krijgt probeer je gewoon een afspraak te maken voor de tijd dat jij terug belt.