startkaartvraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:48

Universele startkaart is geloof ik 600 euro. Een 'normale' startkaart iets van 31.60 ofzo.
Als je er geen 20 rijdt in een jaar dan kun je dus beter een normale startkaart aanvragen Knipoog Tweede startkaart brengt toch al minder kosten met zich mee, omdat je zelf al geregistreerd staat en betaald hebt voor je P&S etc.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*



gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:59

Citaat:
Startkaarten en -coupons:

Paarden 31,50
Pony’s 19,00
Universele startkaart 600,00
Kopie startkaart 6,00
Startcoupons (sets van 16 stuks) 11,50


www.knhs.nl Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 21:56

Ik dacht eerst ook 735, had ik ergens opgevangen, maar ik kan die pdf-files niet downloaden op deze computer
En ik had toch wel verwacht dat ze inmiddels de tarieven onder het knopje tarieven bijgewerkt zouden hebben...Clown

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers