Supertrots op mijn jonkie, eerste keer mee!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Supertrots op mijn jonkie, eerste keer mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 18:42

Vorige maand startkaart aangevraagd en gelijk op 3 januari was er een leuke wedstrijd in de buurt, laatste selectie wedstrijd.
Ik dacht, we proberen het gewoon, waarom ook niet?

Ik moest vanmiddag rijden, in de B. Mijn friemelkont vond het allemaal reuzespannend en stond lekker te snuiven. Kwam er nauwelijks op, maar na enkele minuten gedroeg hij zich voorbeeldig.
Lekker voorwaarts met een stille aanleuning. Heb niet lang ingereden, anders is de pijp zo snel leeg.
In de proef moest meneer alles uitgebreid bekijken en een paar keer schrikken. Daardoor werd hij iets terughoudend en dan wordt het geheel iets minder flitsend. Maar hij bleef netjes halthouden (dit keer geen gefriemel Haha! ), viel een keer uit de galop omdat hij moest mesten, en voor de rest was ik supertevreden.
Resultaat: Vierde plaats met 161 punten, met als commentaar
"leuke combinatie!" Ik ben supertrots en helemaal blij met mijn schimmel. Lovers


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 13:24

Afbeelding

Hier een foto van afgelopen zomer.
Wedstrijd was trouwens in Voorthuizen. Voor de rest niet zoveel commentaar van de jury, proef moest iets voorwaartser en flitsender, maar hij was dus een beetje kijkerig.


essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 17:28

Inderdaad een heerlijk gevoel.
Het uiteindelijke resultaat was goed, maar vooral bij het losrijden was ik zo trots. Na een paar keer kijken liep hij zo lekker ontspannen en toch er goed aan. Was weer echt blij met mijn paard, vooral trots omdat ik hem zelf aangekocht en aangereden heb.

PS inderdaad kun je nu dus blijkbaar de jury tegenkomen..
Had ik niet aan gedacht, maar is wel leuk. Kun je nog eens wat navragen.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-04 10:09

Ja dat is em. Hij vond de extra aandacht allemaal erg leuk en spannend.
Hij is nu trouwens een beetje zielig, er zijn weer een aantal tanden eruit gevallen.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, xColorCross en 48 bezoekers