Dringende oproep voor alle wedstrijdruiters!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Dringende oproep voor alle wedstrijdruiters!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 13:01

Beste wedstrijdbokkers Knipoog,

In verband met het topic: [VMR] Nieuwe site voor Kürmuziek!!! (met foto's) zoek ik jullie hulp.

Misschien heb ik in de titel niet helemaal duidelijk verwoord wat de bedoeling is, maar het gaat hier om een oproep voor foto's, bij voorkeur in wedstrijdtenue. Via deze link kom je bij een ander topic van Olaf en mij uit, waar wij een poll hebben staan voor een fotowedstrijd! Tot nu toe hebben we al hele leuke reacties en foto's ontvangen, maar we zouden er graag nog meer willen ontvangen!

Dus: als je een hele mooie bewegingsfoto hebt EN je wilt deze ook graag terugzien op het internet (en misschien ook nog eens een Kur op muziek winnen?), stuur ons dan svp jouw mooiste 2 foto's! Info@oot-productions.nl

Groetjes Olaf en Anouk

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:14

mag foto's uit mijn profiel halen, maar dat dan wel even laten weten.

Succes

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:17

Ik rij geen wedstrijden...dus ook geen mooie rijfoto's etc...ik pas geeneens meer in mijn witte rijbroek...
Waarom laat je geen mooie foto's van jou en Srabande in tenue maken?
Er zijn volgens mij bokkers zat die heel mooie foto's kunnen maken.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 16:36

Ilsjepilsje, dat is ook wel zo, maar we zouden het juist ook zo leuk vinden om foto's van medebokkers te gebruiken. Ook vanwege de prijsvraag natuurlijk, maar ook omdat Bokt zat goede ruiters/amazones heeft die vast ook wel mooie foto's hebben! We willen dus bewust verder kijken dan wat we zelf hebben.

Maar het is wel een leuk idee natuurlijk, nu nog een bokker vinden die die foto's wil maken .

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:18

Als je foto's uit mijn profiel wilt halen (ik weet niet of er wat tussen zit hoor van wat je zoekt) maar dan mag je er wel een paar uit vissen!!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 21:43

Dank je Margon, maar aangezien het een fotowedstrijd is, kun je misschien zelf beter even kijken welke foto jou het beste lijkt en daarmee meedoen? Je hebt veel mooie springfoto's zag ik al even, maar wie weet heb je ook wel hele mooie dressuurfoto's?

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 23:19

heyy, je mag best een wedstrijd foto uit mijn profiel halen Lachen
Staan er zat, en ook best wat mooie Lachen vind ik dan he Schijnheilig Tong uitsteken

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 00:03

kan ik ook via bokt opgeven zojah.
graag 1 van deze foto's
Afbeelding
Afbeelding

haha sorry kan niet kiezen dus nog 1
Afbeelding

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:31

Ik heb het topic een paar keer geopend, en twijfelde, maar eigenlijk is dit topic gewoon een crosspost, foto's mogen dus in het andere topic aangemeld worden. Ik zet hier een slotje op Lachen