opzeggen startkaart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26062
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

opzeggen startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 22:00

Ik heb voor 30 november mijn startkaart opgezegd, maar ik was mijn formulier voor opzeggen kwijt geraakt, dus ik gebeld, en ik moest gewoon een brief sturen, met daarin paardnummer, mijn nummer en combinatienummer en de reden van afmelden( dracht). En zij zouden dat dan ook doorgeven aan mijn vereniging. Maar nou wilde ik het ook netjes bij mijn vereniging melden. Maar nou kreeg ik dit mailtje terug van mijn vereniging:


Beste Lonneke,

Wat leuk dat Lucky Lady drachtig is.
We hebben echter een probleem. De KNHS (voorheen NBVR) heeft als uiterste wijzigingsdatum 30 november 2003 opgegeven. Alcmaria Hippix heeft voor jou van de KNHS al een rekening gehad voor 40 euro, die wij moeten betalen omdat je afmelding ruim een maand te laat is ontvangen. Dit bedrag gaat daarom in rekening gebracht worden.
Omdat je (veel) te laat bent met afmelden verwacht ik dat de KNHS je ook nog een rekening gaat sturen voor het verlengen van je startkaart voor 2004.

Als je van plan bent om na het veulenen weer te gaan starten dan raad ik je aan gewoon lid te blijven. Het lidmaatschap voor Alcmaria Hippix is voor 2004 nog steeds 55 euro. Als je echt verkiest om een jaartje over te slaat voor wat betreft je lidmaatschap bij de vereniging dan hoor ik dit graag zo spoedig mogelijk.

Ik hoop zo snel mogelijk van je te horen.
Met viendelijke groet,


Wat moet ik hier nou mee?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 23:14

Ben je nou wel of niet bij de KNHS afgemeld? Want je had ze toch zelf een brief geschreven? Je moest iig voor 1-12 afmelden, daarna was het niet meer mogelijk. De rekeningen van de KNHS zijn al wel verstuurd..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 00:19

Uit je verhaal kan ik niet opmaken of je voor 01-12 opgezegd hebt bij de KNHS.
Als ik het goed begrijp, heb je het mailtje aan de vereniging later verstuurd.
Misschien is het een misverstand, weet de vereniging wel dat je (al eerder) rechtstreeks bij de KNHS opgezegd hebt ?

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 00:34

misschien even de KNHS bellen en dit vertellen?!

Caira
Berichten: 26062
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 10:10

Ja dat zal ik morgen doen, Princess

Nu snap ik het helemaal niet meer, ik heb begin november van de KNHS een brief gekregen dat als ik me af wilde melden ik dat voor 30 november moest doen. Deze brief heeft mijn vader per ongeluk weggegooid dus heb ik gebeld naar de KNHS en gevraagd wat ik nu moest doen, zij zeiden dat ik een briefje moest sturen met mijn gegevens en dat het dan geregeld was en zij het door zouden geven aan mijn vereniging. Dit heb ik allemaal netjes voor 30-11 gedaan, maar nou zegt mijn vereniging dat ze een rekening voor mij hebben ontvangen van het KNHS, maar ik zelf heb nog helemaal niets gehad! Het is ook altijd gezeur daar!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 11:35

Aha, nu snap ik het verhaal ook
Inderdaad even bellen naar de KNHS en zeggen dat je in november al een brief verstuurd hebt waarin je je lidmaatschap opgezegd hebt.
Gewoon je poot stijf houden hoor, ook al beweren ze dat ze de brief niet gekregen hebben.

Caira
Berichten: 26062
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 13:00

Pff het is gelukkig geregeld:

In verband met de fusie NBVR/KNF/NKB is er, zo blijkt nu, nog steeds een soort oergangsregeling van kracht.
Als ex-NBVR vereniging mochten onze leden bij uitzondering zichzelf voor 2004 afmelden.
De KNHS heeft echter nagelaten om de vereniging hiervan op de hoogte te stellen. Vandaar het misverstand.

Zoals ik heb vernomen ben je keurig op tijd afgemeld en is alles goed verwerkt bij de KNHS. Ik zal ervoor zorgen dat dit ook verwerkt wordt bij de vereniging.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:07

Eind goed, al goed
Fijn dat je het allemaal hebt kunnen regelen, scheelt je toch weer een hoop geld en gedoe Knipoog