Friezenconcours!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Friezenconcours!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:19

Hoi,
zondag 1 februari heb ik m'n eerste speciale Friezenconcours in Balkbrug!
Ik heb er ontzettend veel zin in en ik ben benieuwd hoe mijn Friesje het doet tussen de andere Friezen Bloos !

Wie doen er ook mee en wie heeft al eens meegedaan en hoe was dat??

(Goede en slechte ervaringen?!)

Graag reactie *LOL* !!!!!!!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 10:28

Ik zelf niet, heb ook geen fries.Maar de dochter van mn instructrice wel, dat paard is nu dood volgens mij, maar ze reed er Z2 mee, en ze is ook weleens naar een speciaal kampioenschap voor enkel friezen geweest.Ze is er vaker heen geweest dus dan lijkt het me dat het wel leuk was!
Veel plezier!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 10:32

succes alvast!! Mijn zus doet ook wel mee met friezen wedstrijden. het is altijd erg gezellig op zo`n wedstrijd. alleen maar friese paardjes is wel leuk om te zien!! Lachen

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 16:14

Ik heb een keer meegedaan. Op zich wel leuk, maar ik reed er nog niet zo lang mee dus geen niet erg goed.
Viel me wel op dat iedereen denkt dat ie beter is Tong uitsteken maar dat zal op andere wedstrijden wel net zo zijn Haha!

Veel succes in elk geval

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 21:08

Ik heb zelf ook een fries maar start niet op 1.2.4 heb al een andere wedstrjid staan!
Je moet misschien eens even kijken op www.friezen.messageboard.nl Daar zijn alleen maar mensen met friezen! Ga maar eens snel kijken!

Tamar
Berichten: 89
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 13:33

Hey ja, bij ons op het forum rijden een heleboel mensen op dat soort wedstrijden.

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 16:28

Bedankt voor jullie racties en tips,
ik ga zeker snel eens op die site kijken! Haha!

Ik denk inderdaad dat iedereen wel denkt dat die beter rijdt als de ander, maar omdat iedereen een Fries heeft ga je zelf ook meer kijken van is mijn Fries het beste??? Verward

Ik ben in elk geval erg benieuwd hoe zij het doet tussen de anderen, ze zal wel raar opkijken van al dat zwarte *LOL* !