Ja ik heb mijn startkaart!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Ja ik heb mijn startkaart!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 18:16

Jammer alleen dat ik al een maand ziek ben en er geen gebruik van kan maken Boos!

Maar toch vind ik het een heugdelijk feit, na 6 jaar weer starten Party!! Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste wedstrijdverslag op Bokt kan plaatsen Al zal dat niet veel soeps worden Jildau kennende....ze zal me alle hoeken van de bak wel laten zien Knipoog

Nog meer mensen die voor de eerste keer (sinds tijden weer) gaan starten?


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 13:07

Dus je gaat Engels starten terwijl je ook western rijdt Tammie? Dat is wel apart

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 19:29

Lydiia schreef:
Ik heb ook mijn startkaart gekregen, en gelukkig klopt alles wat er op staat. Toch even extra controle uitgevoerd aangezien KNHS niet altijd even snugger is laatste tijd Tong uitsteken
Succes met je wedstrijd alvast! Lachen


Idd! Er stond bij mij bij stamboek: NTS. *fout!* in de eerste plaats moet het NST zijn, Nederlands Stamboek voor Tinkers en in de tweede plaats is Jildau helemaal geen tinker Haha! Maar ja, dat dachten ze natuurlijk omdat ik wel een paspoort heb can het NST. Nou ja, maakt ook niet echt uit, het is erger als ze je naam verkeerd spellen

Jurga: Lijkt me erg gezellig! Ik ben momenteel nog altijd ziek, dus ik hou half 2004 maar als streef-start-tijd aan, dat is misschien wel haalbaar. Maar goed, we zullen zien Lachen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 11:17

Jurga schreef:
Ik kan je natuurlijk ook altijd een keertje eerder komen meeten Haha!.


Lijkt me gezellig Dan kunnen we met een stuk taart en een kop thee lekker beppen over vage ziektes en klachten Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers