Belgische dressuurproeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Belgische dressuurproeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 22:42

Ik ben dus op zoek naar de Belgische dressuurproeven. En dan wel degene die beginnen bij de E4, E5 en E8 en daarna de A5 en de A6.
Bij alle sites die ik al bezocht heb zijn dit kruisjes, en ik vind ze echt nergens. Alleen de E5 en de E8 ken ik van buiten, die zoek ik niet bepaald.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ben echt radeloos Schijnheilig.


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 18:12

Ik heb problemen met die site Scheve mond. Die gaat vasthangen etc. Kan jij misschien kopieren en plakken in word ofzo? Of gaat dat moeilijk...

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 22:43

Wij hebben geloof ik nergens arbeidsstap. Heb vroeger ook altijd geleerd dat dat niet bestond? Dus wel arbeidsdraf en arbeidsgalop en middenstap en verzamelde stap, maar geen arbeidsstap. Maar het is gewoon een vlotte stap dat er meestal gereden wordt.

Uberstreichen is geloof ik (ben er niet zeker van) dat je je handen naar voren doet, en dat je paard nageeflijk moet blijven of zoiets. Dat hij in elke geval niet lekker zijn neus in de lucht gaat steken(als je je paard op kracht rijdt, steekt die dan lekker zijn neus de lucht in).


angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 16:45

Jola schreef:
Ik dacht dat het paard bij überstreichen in dezelfde halshouding moest blijven, bij halsstrekken verandert die juist Verward

Hier vindt je alle proeven:
http://www.hipposdressuur.be/proeven/proeven_pagina.htm


Super bedankt, dit is de eerste site waar de e5 en de e8 van dit jaar zijn ofzo(bij de andere zijn ze toch niet zoals ik ze deze winter rijd). En waar alle proeven opstaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers