welke bitten mag je gebruiken op wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

woeliej

Berichten: 2906
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zutphen

welke bitten mag je gebruiken op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-07 13:27

ik rij thuis met zo'n rolletjes bit, pony loopt daar het meest ontspannen op en geeft mooi na. Ik heb onderhand een paar bitten uitgeprobeert maar deze loopt hij het beste op. Maar ik las net ergens dat dit bit niet toegestaan zou zijn op wedstrijden. Is dat waar? Zoja, waar mag je dan wel allemaal mee starten?

Bijna nieuw ogend Kentaur Artemis 2 zadel te koop 16,8", boommaat 3 en een Massimo trail 17,5" boommaat 33, gebruikt maar netjes


woeliej

Berichten: 2906
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zutphen

Re: welke bitten mag je gebruiken op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-07 13:43

waarom niet?

Bijna nieuw ogend Kentaur Artemis 2 zadel te koop 16,8", boommaat 3 en een Massimo trail 17,5" boommaat 33, gebruikt maar netjes

woeliej

Berichten: 2906
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zutphen

Re: welke bitten mag je gebruiken op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-07 14:08

ik heb gevonden welke bitten wel zijn toegestaan. Maar wie kan me uitleggen waarom een rolletjesbit niet mag? En zijn er nog eisen aan het metaal gestelt? bijv. argentaan, mag dat wel?

Bijna nieuw ogend Kentaur Artemis 2 zadel te koop 16,8", boommaat 3 en een Massimo trail 17,5" boommaat 33, gebruikt maar netjes

woeliej

Berichten: 2906
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zutphen

Re: welke bitten mag je gebruiken op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-07 15:00

'tintelingen op de tong' daar heb ik idd van gehoort, hoe zit dit precies? Er was eens iemand die dit bit vergeleek als zilverpapiertje op een vulling, maar als dat waar ik kan ik niet verklaren waarom mijn pony duidelijke voorkeur heeft voor dit bit..

Bijna nieuw ogend Kentaur Artemis 2 zadel te koop 16,8", boommaat 3 en een Massimo trail 17,5" boommaat 33, gebruikt maar netjes

woeliej

Berichten: 2906
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zutphen

Re: welke bitten mag je gebruiken op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-07 18:08

ah zo, zoals iemand anders dat probeerde duidelijk te maken klonk het bit als een martel werktuig Nagelbijten / Gniffelen

Bijna nieuw ogend Kentaur Artemis 2 zadel te koop 16,8", boommaat 3 en een Massimo trail 17,5" boommaat 33, gebruikt maar netjes


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melzazu, Mnoonn en 26 bezoekers