Al nieuws over deelname juryleden opleidingen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:42

Nee, ik heb ook nog niets gehoord. Ik begin te vrezen dat wij dan bij de grote groep mensen zitten die 'er niet bij zitten'?! Misschien dat de mensen die wel geselecteerd zijn, al eerder bericht hebben gekregen?

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 19:48

Ik heb gisteren ook de brief binnengekregen dat ik niet wordt uitgenodigd. Dit is al de 2e keer geweest dat ik afgewezen ben. Ik heb de nodige ervaring en zeker de nodige contacten; ook binnen het regiobestuur.
Bij mijn was hun reden (handig die standaardbrieven, even samenvoegen in Word et voila) ook dat er meer dan 400 aanmeldingen waren, dat het behandeld is op volgorde van binnenkomst en dat de aanmeldingen binnen de regiobesturen zijn behandeld.

Ik ga zeker een gepeperde brief sturen naar de KNHS dat ik de reden van op volgende van aanmelden niet begrijp. Ik wil dat nader uitgelegd hebben. Ik kreeg de brief nl. 1 dag later dan vele anderen. Verder komt de post bij ons pas laat in de namiddag en zijn er ook nog eens werkende mensen, die het formulier dus niet dezelfde dag kunnen retourneren.

Ik ga zeker van me laten horen. Niet dat ik daarmee hoop om 'er alsnog bij te zitten', maar gewoon omdat ik het selectiecriterium klink klare onzin vind!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers