Klassering paard en klassering ruiter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:30

Meestal zijn ze juist supersnel met foutmeldingen Verward

Wsl is deze er dus wel doorgeglipt Verward Misschien een fout in de registratie van paard/ruiter, of natuurlijk per ongeluk het nummer verkeerd ingevuld/getikt ergens onderweg.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:26

germie schreef:
En hoe zit het dan als je M springen geweest bent, mag je dan met een groen paard ook L springen starten? of L1 dressuur? Wat mag met springen dan? Moet een Z ruiter met een L paard ook L springen starten?


Als je M met punten bent springen mag je met een ongeklasseerd paard direct L-springen starten mits het paard minimaal 4 jaar is
Om direct L1-dressuur te mogen starten moet je toch echt eerst M1 met punten geweest zijn Knipoog

Een Z-ruiter moet met een L-paard ook direct L-springen, tenzij die ruiter Z-dressuur was en nog nooit heeft gesprongen, dan mag je natuurlijk gewoon B starten


Gabyfedde: volgens mij mag dat als je een pony in de categorie D of E hebt gereden Maar je mag ook gewoon B starten.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:16

Lielle schreef:
gomir, wijs dat eerste eens aan in het reglement?


Daar kan ik het idd niet in vinden, maar ik heb er toen over gebeld En ben daarna alsnog B gestart, was al bang zat Knipoog

Is dat weer verandert inmiddels Verward Heb het in augustus nog nagezocht in het reglementenboekje van een vriendin en dat was echt het nieuwe reglement

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:27

Als ze dat verandert zouden hebben dan had het toch wel ergens gestaan dat dat niet meer mocht Verward
(niet dat het mij verder uitmaakt, B ben je toch ook zo door *LOL* )

Ik begon me al af te vragen of het een hersenspinsel van mij was, maar gelukkig dacht jij het ook *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers