waarom geen selecties

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

waarom geen selecties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 15:52

hey ik wou graag weten waarom ik geen selectie wedstrijden hoef te rijden binnenkort heb ik dan gelijk de kringkampioenschappen. dat is eigenlijk niet eerlijk. maar weten jullie misschien waarom dat zo is??? en nog een vraagje hé..... wie doen er nog meer mee aan de twente cup??? ikke wel doeidoei..... Haha!

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:57

Waarom zou dat niet eerlijk zijn? Als er voldoende ruimte is in het programma om iedereen die wil (uit de kring) mee te laten doen heeft het toch geen zin daarvoor eerst nog een selectiewedstrijd te organiseren?

Het is iets anders als er heel veel ruiters zijn en er maar een paar mee mogen doen aan het kampioenschap.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:53

Nou, als je het dan tijdens de gewone wedstrijden goed hebt gedaan weet je meteen of je een goeie kans maakt tijdens de kampioenschappen, want de tegenstanders zijn dan weer hetzelfde. Is wel handig toch? Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:02

Scum schreef:
Nou, als je het dan tijdens de gewone wedstrijden goed hebt gedaan weet je meteen of je een goeie kans maakt tijdens de kampioenschappen, want de tegenstanders zijn dan weer hetzelfde. Is wel handig toch? Haha!


nou zeg dat maar niet te hard! Haha!
Ik stond na de selecties gedeelde 1e plaats en wat werd ik met de kampioenschappen: in na laatste omdat mn pony die dag net de bordjes lang de kant eng vond Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:30

Wij hebben voor de pony's indoor zelfs direct regiokampioenschappen dressuur Bloos
Paarden rijden wel eerst kringkampioenschappen

Springen mogen paarden en pony's bij ons direct naar de regiokampioenschappen toe

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 17:35

ik weet niet 2jaar geleden of zo toen hebben we wel selecties gereden en dat maakt het allemaal heeeel spannend en dat is het leukste er van of je nou door gaat want bij de kring rij je gewoon 1 wedstrijd en dan weet je al gelijk of je door mag maar jah ieder zijn eigen meining hier over