waarom zo'n groot prijsverschil KNHS pony of paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 14:01

Yvonne19 schreef:
.

En jullie kunnen allemaal wel moeilijk lopen doen over die knhs, maar je zult het er toch mee moeten doen. Paardrijden is nu eenmaal duur!


Toch vind ik het jammer dat paardrijden meer en meer een elite sport is/wordt, en dat wij dat allemaal maar gewoon pikken van de KNHS, die ons wel ff mooi beloofd had dat het helemaal niet duurder ed zou worden!
De KNHS blijft alles maar duurder maken, en steeds gekkere regeltjes verzinnen om ons maar geld afhandig te maken. Ik heb tot 2x toe een 'bekeuring' van de KNHS gehad, omdat er iets niet zou kloppen, en als ik dan belde wisten ze zelf niet eens wat er niet klopte en kwamen ze er na 20 doorverbindingen achter dat er eigenlijk helemaal niets was wat hun het recht gaf mij zomaar 120 euro boete oid te laten betalen Boos!

Wedstrijden rijden is mijn hobby en ik ben ook niet van plan er mee te stoppen, hoewel ik als de KNHS zo doorgaat wel genoodzaakt ben te stoppen... en ik denk dat ik daar vast niet de enige in ben.

Laat ze eerst hun eigen administratie eens op orde hebben voordat ze zulke idote bedragen durven te vragen! Boos!

:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers