wedstrijd monfoort in de L2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

wedstrijd monfoort in de L2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 18:57

Vandaag had ik wedstrijd in Montfoort, hier ff een verslagje:

Gisteravond begon het al lekker. Ik wilde Sevin gaan wassen, maar het warme water deed het niet en de slang waar ik altijd mee afspuit was ook kapot. Grr, dus met een emmer water en een spons aan de gang gegaan. Natuurlijk had Sevin het weer gepresteerd om zich lekker vies te maken Boos! , maar ik kreeg hem toch nog wel aardig schoon.

Vanochtend werd ik wakker en waaide en regende vreselijk. Naja, toch maar gepoest en gevlochten en de vieze plekken nog weer schoongeschrobt. Ik moest om half 3 rijden en het was gelukkig niet ver.

Het inrijden was echt oliebol. Het goot van de regen en het waaide behoorlijk. Ik was echt helemaal doorweekt. De proefjes gingen niet echt denderend. Rechtergalop aanspringen ging 2x fout Bloos Haha! en de beslagen spiegels waren ineens heeeeeeeel eng!
Ik had mixed feelings erover. Hij liep sommige stukjes wel heel mooi ontspannen, maar er zaten ook wel slordige dingen in.

Met de prijsuitreiking bleek dat ik 162 & 163 had! Dit had ik dus echt niet verwacht...ik dacht echt ik mijn zoveelste 140'er te pakken had. Maar nee, een grote verrassing dus!

Groetjes Manon



Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 13:16

Nee, was geen selecite, die ik heb ik pas in februari.

Eum.. ik moest buiten inrijden, en daar regende het dus wel Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 22:27

Nee, het was geen blubberpoel. De buitenbak was perfect te rijden. Het was alleen erg nat, het water droop van m'n cap af Haha!.

Ja ik vind de selecties ook vrij laat, maar Houten is geloof ik ook de laatste selectie wedstrijd, die in Bunschoten (?) was geloof ik ook wat eerder.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers