Mijn combinatienummer bestaat niet meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Mijn combinatienummer bestaat niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 18:45

...iig niet meer op de KNHS site. Nou heb ik per 1 januari 2004 mijn startkaart opgezegd, maar ik vind dit wel erg voorbarig!!

Wat nou als ik nu nog gewoon zou starten Verward Meer mensen die hetzelfde zijn tegengekomen?

Annash
Blogger

Berichten: 26504
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 18:54

das klote ....

geen idee wat je nu moet Verward

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:54

Klopt, daar is de KNHS toevallig wel snel mee. Schijnheilig
De combinatienummers van de afgemelde combinaties (per 1 januari 2004) van onze vereniging zijn ook verdwenen. Ik zou zeggen, als je nog iets gepland hebt, gewoon starten, je mag nog tot en met 31 december. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:59

Yep, ken het precies
Ben gisteren van pure ellende naar Ermelo gereden en heb nu een krakend nieuw persoonsnummer en als ik mijn startkaart aanvraag krijg ik nieuwe cominatie nummers en een nieuw spannummer.
Alles was namelijk weg en alweer aan andere vergeven Verward
Het enige wat nog stond waren m´n oude NBVAP gegevens maar de KNF en NBVR gegevens waren foetsie.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 20:08

Klopt, mijn meiden zijn ook verdwenen, Jeanique start nu ook met Melody, maar met Aniek is de startkaart per 1/1/04 opgezegt, we konden 15/10 al niks meer opvragen, te gek voor woorden.
Boos!

als ze nou overal eens zo snel mee waren

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:14

heb ik ook! ik ben ook afgemeld mijn standen staan er ook niet meer!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:17

Ik wissel per 1 januari van vereniging. Mijn ene vereniging heb ik voor 30 november opgezegd en de andere aangemeld. Maar ook mijn combinatienummer is pleite. Even naar de KNHS gebeld: winstpunten staan nog gewoon geregistreerd.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:59

en winstpunten met een combinatie van 2 jaar geleden? Staan die ook nog ergens geregistreerd? Je weet immers nooit waar het goed voor is om later te kunnen bewijzen dat je in een bepaalde klasse gereden hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:04

Ik was dus alles kwijt behalve mijn NBVAP klassering (=SGW mennen).
Opzicht vind ik dat helemaal niet erg omdat ik komend jaar voor het eerst sinds jaren weer ga starten en de laatste jaren niet echt dressuurmatig ben bezig geweest Tong uitsteken
Ik moet er niet aan denken om Ilindra weer in het M te moeten starten, ik heb daar momenteel niets te zoeken.

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:13

Is wel erg vlot idd, zolang je startkaart geldig is en je er mee kunt starten, moet je stand op te vragen zijn vind ik.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:21

gabyfedde schreef:
Ik wissel per 1 januari van vereniging. Mijn ene vereniging heb ik voor 30 november opgezegd en de andere aangemeld. Maar ook mijn combinatienummer is pleite. Even naar de KNHS gebeld: winstpunten staan nog gewoon geregistreerd.

ik verander ook van vereniging en ook mijn combinatienummer is verdwenen!ik heb nog niet gebeld, maar ben na het lezen van dit topic toch weer een beetje geruster!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:04

En hier nog een slachtoffer Knipoog Het afmelden was al rond alleen mijn nieuwe aanvragen voor 2004 bij een andere vereniging hebben ze nog niet verwerkt

Was totaal geen probleem, heb er even over gebeld namelijk Knipoog (maar ik was even heel blij dat ik mijn coupons bewaard had Haha! )

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 22:21

Hmm, ben dus niet de enige. Belachelijk dat dit dan wel snel kan.

Nou maakt het voor mij op zich niet zo veel uit, omdat ik toch niet meer start, maar de standen moeten gewoon op te vragen zijn zolang je officieel nog een startkaart hebt.

josee1
Berichten: 12
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:37

jij werkt vast niet bij een groot administratief bedrijf.... Uit ervaring (verzekeringen) weet ik dat deze wijzigingen vroegtijdig moeten worden doorgevoerd omdat de jaarlijkse verlening anders in de knel komt.
Dus ik heb er nog wel wat vertrouwen in dat het goed komt. En tuurlijk kun je tot 31-12 blijven starten, maar wel je eigen punten bijhouden. Dat moet lukken als je tot 20 (dressuur) en 30 (springen) kunt tellen, en daar ga ik vanuit! *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 22:50

josee1"]
jij werkt vast niet bij een groot administratief bedrijf.... Uit ervaring (verzekeringen) weet ik dat deze wijzigingen vroegtijdig moeten worden doorgevoerd omdat de jaarlijkse verlening anders in de knel komt.
[/quote]
Toevallig wel, maar dat terzijde.

[quote="josee1 schreef:
Dus ik heb er nog wel wat vertrouwen in dat het goed komt. En tuurlijk kun je tot 31-12 blijven starten, maar wel je eigen punten bijhouden. Dat moet lukken als je tot 20 (dressuur) en 30 (springen) kunt tellen, en daar ga ik vanuit! *LOL*


Tuurlijk komt het wel goed, daar gaat het helemaal niet om. Als het om startcoupons of startkaarten gaat heeft KNHS nooit zo'n haast namelijk. Daarom vond ik het opmerkelijk dat ze zo voorbarig combinatienummers opruimen op de site, 1 januari is 1 januari.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:16

Zijn ze eens een keer ergens snel mee, is het weer niet goed Tong uitsteken *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 00:48

gomir schreef:
Zijn ze eens een keer ergens snel mee, is het weer niet goed Tong uitsteken *LOL*


T is maar net waarmee ze snel zijn Knipoog