Verslagje van mijn eerste wedstrijd elders.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Verslagje van mijn eerste wedstrijd elders.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 23:10

Vanavond ben ik voor het eerst ergens anders gestart (Bedum). Het scheelde trouwens niet veel of ik had dat helemaal niet geweten! Ik had de startlijsten niet in de gaten gehouden omdat ik dacht dat alles voorlopig nog wel vol zou zitten. Gelukkig kreeg ik van Kimmy een PBtje van wat leuk dat je daar starten gaat. Oh? Verward dacht ik en ging de startlijsten op i'net maar eens bekijken en idd

Dus gauw nog maar wat geoefend van de week maar helaas mocht dat niet baten.. Pjelkje vond de inrijbak al erg eng en de wedstrijdbak was nog enger want daar stonden allemaal WITTE HEKJES om de 20 bij 60 bak af te zetten, en die waren ENG Wow! ! Dat was dus iig al flink aanpoten om hem daar langs te krijgen dus van echt netjes rijden was dan ook geen sprake. Van hand veranderen en afwenden was lastig want dan moest ie naar de hekjes toe en bij de grote volte B-E-B viel hij heel erg door mijn binnenbeen heen omdat hij de paardetende wezens achter de hekjes in de gaten moest houden }> . Ik had dan ook maar 146 punten.

Wat ik echter belangrijker vond was dat ik hem zowel de heen en de terugweg geweldloos op de trailer kon krijgen zij het met heel veel moeite. De laatste keer namelijk moest hij er door twee man getild en door een ingetrokken worden .
Nu deed hij echt vreemd. Hij liep wel zelf de klep op en om er vervolgens weer heel hard af te hollen terwijl ik met mijn volle gewicht aan een teugel hing Extreme duivel (ik had hem het bit maar even ingedaan omdat er anders echt geen houden aan was). De heenweg lukte het uiteindelijk hem te lokken met pepernoten Verward en brokjes Bloos!
De terugweg gingen Henk en Doortje (wie ik mee was) ieder aan een kant van de klep staan en zo liep hij er uiteindelijk zelf op Party!! !!!
En daar was ik toch veel blijer mee dan met alle winstpunten en prijzen van de wereld OK dan! . Want als dit zo doorzet kunnen we nog eens vaker weg zonder al te veel gedoe .

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:57

Jammer dat je geen winstpunt had, maar toch fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Ik weet nog dat die van mij niet op de trailer wilde en hoe blij ik was dat ie weer gewoon erop liep! En idd daar ben je veel blijer mee dan met winstpunten en prijzen! Heel veel succes bij je volgende wedstrijd!
Groetjes Manon

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:29

Fijn dat ie er op de terugweg in wou, toen mijn ene eindelijk gelijk de traile ropliep was ik ook heel blij, en die winstpunten komen wel hoor!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:03

Goed dat ik het maar weer voor je de startlijsten in de gaten hou Haha!

Tja, bedum is ook eng. Met een vorig paard heb ik daar ook 1 keer gereden, en heb ik alleen bij BEB op de grote volte een proef gereden Haha!.
Fijn dat hij de trailer zo op liep, en tja, ineens in een vreemde omgeving rijden is ook vreemd. Volgende week weer een kans. Misschien dat ik wel blijf om te kijken Lachen Wie was jouw jury?

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 14:02

kimmy schreef:
Goed dat ik het maar weer voor je de startlijsten in de gaten hou Haha!

Tja, bedum is ook eng. Met een vorig paard heb ik daar ook 1 keer gereden, en heb ik alleen bij BEB op de grote volte een proef gereden Haha!.
Fijn dat hij de trailer zo op liep, en tja, ineens in een vreemde omgeving rijden is ook vreemd. Volgende week weer een kans. Misschien dat ik wel blijf om te kijken Lachen Wie was jouw jury?


Ik weet zo niet meer wie de jury was want ik kan mijn protocol niet meer vinden Bloos! (laten we dit bedroevende aantal punten maar snel vergeten *LOL* ).
Leuk als je nog even blijft kijken zondag! Ik kom ook wel bij jou kijken denk ik.
Gisteren had ik weer een wedstrijd maar dan een onderlinge waar ik een oude L proef reed en eerste werd met 165 punten Party!! !!!