springen kleding en vraagje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

springen kleding en vraagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 18:20

hey
ik mag met mijn verzorgpony mee doen met wedstrijden en van de zomer ga ik starten nu van de winter veel oefenen!

maar wat heb je allemaal nodig van springkleding wat verplicht is?

hoe duur kost zo'n startkaart (heb wel gezocht op bokt maar bij de 1 was het 19euro en bij de ander 25 (voor een E-pony))

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:23

Vergeet je niet dat je eerst een winstpunt in de dressuur moet halen om te mogen springen? Als je die al ooit met een andere pony hebt gehaald, dan mag je wel meteen met een nieuwe pony springen.

Wat kleding betreft moet je even kijken wat het clubtenue van je vereniging is. Daar moet je je aan houden.

Wat een startkaart bij de pony's kost, kun je lezen op www.knhs.nl - de site van de KNHS. Het maakt daarbij niet uit hoe hoog je pony is, voor een ponystartkaart is maar een tarief.


[Edit] Blijkbaar staan de nieuwe tarieven voor 2004 nog niet op de site, ik kan ze iig niet vinden. Iemand die weet waar ze staan?

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 18:28

ja ik heb al rondgekeken op die site maar ik kon niet echt iets vinden Verward

maar bedankt en ook bedankt over dat kleding vraagje (word namelijk binnenkort pas lid van de ponyclub)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:37

als je naar regiosites gaat en dan naar noord-brabant dan staat er aan de onderkant van de startpagina een lijst met de tarieven.

groetjes [naam]

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 19:39

thnxx