Hierden (pony) springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Hierden (pony) springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 14:24

ik heb me ingeschreven voor 6 december pony springen in hierden. Op de wedstrijd kalender stond niet dat het een selectie was, maar nu ik op de startlijst kijk staat dit er bij
startlijst hierden schreef:
Mede namens het bestuur van onze vereniging heet ik u allen van harte welkom op onze springwedstrijd. Die tevens meetelt als selectiewedstrijd voor het indoor regiokampioenschap springen 2004.


telt dit nou voor de geldersche kampioenschappen of bedoelen ze een andere selectie hiermee? En zijn er nog meer mensen van bokt die mee gaan doen?


groetjes sophie!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 20:43

Chantal schreef:
ja , het is een selectie voor de gelderse!!
Succes!!!


wat leuk, doe ik er 2... weten jullie welke de derde selecctie wedstrijd springen is? Het staat niet op de kalender...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 17:05

nu word er ook gezegd dat er maar 2 selectiewedstrijden springen zijn voor de gelderse, nou is ook niet erg doe ik ze allemaal Haha! is er verder niemand anders die er heen gaat?

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 19:10

jep ging niet zo goed.. 3 weigeringen maarre volgende keer beter, hij telde idd niet mee voor onze kring Haha! Vind ik helemaal niet erg. Er zijn 2 selectiewedstriden voor mijn kring en die zijn in Nijkerk 20 dec (en B cat D/E op 17 dec) en in kootwijkerbroek op 9/10 januari. Daar doe ik nu aan mee, en dan rij ik wat langer in dat hij niet meer zo druk is... en dan moet het weer gaan zoals die keren ervoor (gewoon foutloos)

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bowo en 31 bezoekers