Pas-de-deux gereden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Pas-de-deux gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 17:55

Vandaag was er op de manege een pas-de-deux.
Ik ging samen met Gina, meisje die haar eigen paard Komiek op de manege heeft staan. Zij ging dus op Komiek, ik uiteraard op Bel (is een beetje standaard bij mij Schijnheilig ).
Komiek geeft netjes na, Bel loopt met z'n hoofd in de lucht, het liefst scheef, maar verder is hij heel lief en braaf Lovers .
's Ochtends naar de manege, eerst Bel vlechten en knotjes maken, wat niet erg makkelijk ging omdat z'n manen een tijdje geleden (in de zomervakantie) er helemaal afgeschoren waren. Nu had hij rechtopstaande manen, beetje Fjordenkapsel, maar dan bij een (deels) Arabier, ziet er niet echt uit dus Clown . Daarom toch maar geprobeerd knotjes te maken, dat zag er ook niet uit, maar iig beter dan los Schijnheilig .
Annemieke (PietjePuk hier op bokt) had verder zijn staart heel erg mooi gevlochten, ik z'n voorpluk, zij gepoetst. Komiek z'n manen en voorpluk had ik ook even gevlochten, die zijn wat langer dus dat ging een stuk makkelijker dan bij Bel Lachen .
Toen mochten we alweer losrijden. Eigenlijk was het plan dat we eerst even in de binnenbak zouden rijden, maar het regende niet en het was lekker weer, dus we gingen toch gelijk in de buitenbak Lachen .
Ik dacht dat Bel misschien een beetje schrikkerig zou zijn omdat de lessen nu vrijwel altijd in de binnenbak zijn, maar hij was net zo braaf als altijd Lovers , alleen de eerste paar drafpasjes was hij een beetje idioot, maar dat moet kunnen Knipoog .
Beetje losgereden, de pony's keken soms wel heel erg lelijk naar elkaar als we dicht bij elkaar reden, maar ze deden niks.
En toen de proef Haha! .
Het ging best wel slecht Clown , maar de pony's waren wel heel braaf. Komiek loopt een stuk harder dan Bel, maar het ging wel beter dan met het oefenen.
Ik ben alleen gewend om met normale wedstrijden netjes over de AC lijn te rijden, maar dat deed ik nu ook, was niet zo slim dus want dan zat Gina naast de AC lijn.
Ik was ook vergeten de peesbeschermers er af te halen, was ook niet zo slim.
Maar het ging wel redelijk, opzich was het niet echt een moeilijke proef, geen galop ofzo.
Na de proef nog even uitgestapt, paardje op stal gezet, elastiekjes eruit gehaald, zooi opgeruimd en naar de prijsuitreiking.
We waren 6e van de 11, met 210 punten. In totaal kon je 300 punten halen, de laatste onderdelen (Orginaliteit en Muziek) kon je 20 punten halen, maar omdat we niet verkleed waren hadden bij orginaliteit maar een 10, dat was best wel stom van ons, want anders waren we iig 5e geweest Schijnheilig .
Nogal hoge punten gekregen vond ik, want het ging superslecht Clown , maar iedereen had best wel hoog (laagste was ergens in de 170).

Proefje is gefilmd, maar dat heb ik niet op de pc, ik heb wel foto's gemaakt tijdens het uitstappen, de URL van dat topic plaats ik nog wel als ik het topic geplaatst heb Lachen .

Maar hier alvast 1 foto Schijnheilig :
Afbeelding

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:22

Gefeliciteerd met je 6e plaats, als ik wel ging kijken was je vast laatste geworden Tong uitsteken. Had je nog punten aftrek gekregen voor die peesbeschermers? En het ging vast niet superslecht, jij denkt altijd negatief over jezelf Tong uitsteken.

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 20:25

Neuh, als jij was komen kijken was ik vast 1e geworden Schijnheilig .
En op m'n protocol staat niks over de peesbeschermers, maar dat vind ik opzich wel logisch want sommigen gingen met bandages (goed, dat hoorde er dan bij omdat ze verkleed waren, maar toch Schijnheilig ) dus dan moeten peesbeschermers ook mogen vind ik..
En ik ben niet negatief over mezelf, iedereen is gewoon altijd te positief over me..

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:59

ik vind het echt jammer dat ik niet ben geweest !!

nouja volgende keer beter (en dan doe ik ook wel mee)