zz-licht...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:48

prakkie schreef:
gewoon iets minder mooi bovenin), wordt dit dan zwaar afgestraft??

En alle andere tips en ideeën zijn natuurlijk ook welkom.


In principe wordt alles zwaar afgestraft. Waar je in het Z2 een 7 voor haalt is in de ZZ-L een 6. En een 8 in het Z2 is een 7 in de ZZ-L.

Alles moet veel nauwkeuriger, rijtechnisch correcter en toch wel spectaculairder om aan goede punten te komen. Dus zoals jij aangeeft wat ze liever zien in een kwart pirouette: eigenlijk klein EN mooi doorgesprongen EN mooi gebogen EN mooi in de aanleuning. Als 1 van deze dingen niet klopt heb je al gauw een 5-je.

Daarom rijden zoveel nieuwe ZZ-L combinaties ook lage punten of net 60 % want allemaal 6-jes is 60% en met enkele 5-jes zit je er net onder.

Eigenlijk moet alles beter voor elkaar zijn, meer verzameld, mooier bovenin met de neus voor de loodlijn en de hals op lengte maar met veel ruimte, tact en schwung en daarbij heel nauwkeurig op de letter rijden.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"



Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:17

Lydiia schreef:
Wat ben je al ver met hem!


Tis een "haar"... Knipoog

Alvast veel succes Wendy!! Ik kan zo vanaf hier niet beoordelen of je er klaar voor bent maar het blijft toch altijd een soort van russische roulette, t kan goed uitpakken maar je ook in de middenmoot blijven hangen....
Goed je best doen en afwachten... OK dan!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:44

Ik heb toen ook een keer een clinic van Francis Verbeek gevolgd, dat ging toen van de Junioren uit. Dat werd georganiseerd voor Junioren en Young Riders.

Was erg leuk en super leerzaam. Wel alleen qua proevenrijden. Het rijtechnische leer je niet, alleen het plaatje...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers