Paard en Sport

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Paard en Sport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 21:47

Hallo,

Ik vraag me ff wat af over de paard en sport ivm met wedstrijden. Ik heb weleens gehoord dat je de P&S automatisch bij startkaart krijgt of zoiets? Is dat zo of moet je zelf lid worden?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:50

Je moet er wel extra voor betalen.
En ik dacht dat als je geen startkaart hebt je ook wel gewoon lid kon worden van de Paard & Sport maar dat weet ik niet zeker.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:07

ik kreeg mijn paard en sport voor het eerst toen ik lid werd van de rijvereniging. Uiteraard moet je wel extra betalen voor de Paard en sport

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:22

Je bent verplicht p&s te hebben als je een startkaart hebt, mits er meerdere mensen in huis wonen met een startkaart. Je hoeft nl maar een p&s per adres te hebben, dit stond volgens mij in de laatste paard en sport

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 23:12

Is dat verplicht? Ik vind het wel een leuk blaadje opzich. Maar moet ik dat dan nog apart "bestellen/abonneren" of niet. En waar staat er info over? Is er een site van? Heb bij Bokt op zoeken gezocht en kon niks vinden.

Janka
Berichten: 85
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Raard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:38

Als je een startkaart aanvraagt krijg je paard en sport erbij en dat wordt gewoon berekend als je weer moet betalen. Je hoeft verder niks te doen.

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:37

Je kan ook lid worden van P&S als je lid bent van de KNHS, dus zonder startkaart. Mijn zussen hebben zonder een startkaart wel jarenlang de P&S ontvangen. Nu ik een startkaart heb veranderd er niets, want je hoeft maar één P&S abbonement te hebben per adres.

P&S wordt gepubliceerd door BCM , misschien kan je op die site meer informatie vinden. De prijs van het abbonement staat op de KNHS-site. Dit betaal je náást je startkaart!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 15:32

De paard en sport kreeg ik automatisch bij mn startkaart! hoe moet je anders je wedstrijden opgeven? sommige wedstrijden komen nooit op internet te staan maar wel in de paard en sport!