1½ mnd paardje onder het zadel....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

1½ mnd paardje onder het zadel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 12:17

En dan 2e worden met mijn eerste dressuur wedstrijd met een winstpunt!!!!

Het rijden ging best lekker thuis en ik had me opgegeven voor een dressuur wedstrijd om te kijken hoe die zou reageren op een andere omgeving en binnenbak zondere enige verwachtingen.
Zelf was ik bang dat hij er vandoor zou schieten maar integendeel, hij was zooooo ontzettend braaf en liep heel netjes zijn proefje. Viel 1x uit galop maar voor de rest liep hij heel netjes, was wel erg nieuwsgierig en heeft geloof ik wel 6x tijdens de proef gehinnikt naar andere paardjes maar helemaal geen gekke dingen gedaan. Ik was erg tevreden over hem maar een 2e prijs had ik echt niet verwacht, ik had 160 punten dus ook nog een winstpunt en dat voor een paardje wat net 1½ mnd onder het zadel loopt!!! Ik ben zo apentrots op mijn Tamorretje, echt een wereldbeest!
Dus op naar de volgende wedstrijd!!!

groetjes Primadonna. Haha!

Stal Centaurus


PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 12:07

Het was een onderlinge wedstrijd en ik was hyper nerveus ..... de zenuwen gierde door mijn lijf!

Ik heb al heel veel aan mijn paardje, Ik ben ontzettend trots op hem en zet binnenkort weer wat recente foto´s van hem hier op bokt, dat beloof ik! Leuk dat Tamor er een fan bij heeft.....wel oppassen dat hij zo niet naast zijn ijzers loopt!..(niet dat hij die heeft hoor Knipoog )

We gaan nu maar eens lid worden van de manege in Montfoort en een startkaart aanvragen en dan wordt het allemaal voor het echie....heb er echt zin in, al zooooo lang naar uit gekeken!

groetjes, Primadonna

Stal Centaurus

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers