Startkaart opgezegd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Startkaart opgezegd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 22:25

Na lang denken hebben mijn zus en ik besloten om 'tijdelijk' onze startkaarten op te zeggen.
De keren dat we de afgelopen jaren hebben kunnen starten zijn op misschien 2 handen te tellen. En aangezien de dierenartskosten de afgelopen tijd er niet minder op geworden hebben we besloten het toch maar te doen. We hebben er toch niks aan startkaarten als we niet kunnen starten.

We gaan nu eerst uitzoeken wat er met Magic aan de hand is (wat maar niet duidelijk wil worden) en dan zien we wel weer verder.
Zelf hebben we al het idee dat er voor Magic niet meer inzit, dat ze het fysiek niet op Z-niveau kan lopen. Het gaat een tijd goed, maar als we net weer op niveau zijn en willen starten of net een keer gestart zijn gebeurd er weer wat.
De meeste paardenmensen waar we het aan gevraagd hebben, zien dat niet echt zo.

Misschien valt het allemaal wel mee en is wat ze nu heeft een toevalligheid, maar dan is een startkaart weer zo aangevraagd nietwaar?
Ondanks dat we de laatste tijd zo weinig hebben kunnen starten is het toch wel een vreemd gevoel.


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 10:14

Idd, anders is het echt zonde van het geld. Alleen Paard&Sport krijgen we dan ook niet meer, maar alsof daar zoveel instond Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 18:25

Nee, Magic is op dit moment niet kreupel zoals eerst. Er is iets fout in haar rug, daardoor knikt ze wel door een heup. Verder loopt ze achter heel beroerd omdat de rug zo vast zit.
Als er een zadel of longeersingel opgaat heeft ze duidelijk pijn. Er is al een fysio bij geweest en een DA, maar het komt maar niet naar boven. Morgen komt er weer een DA dus afwachten...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 21:44

Tja, de dag dat ik weer kan starten zal wel komen, maar of het ooit nog met Magic gaat gebeuren is afwachten. Daar begin ik me al langzaam op voor te bereiden.

Ach dan wordt ze een bospony Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers