Jullie voornemens voor eind winterseizoen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 23:11

Einde winterseizoen... zeg maar maart/april 2004 (hier beginnen meestal in mei de buitenwedstrijd weer..): dan hoop ik met mijn jonge paard L1 startgerechtigd te zijn!
Volgende week (30 nov.) gaan we namelijk VOOR HET EERST starten, in de B dus! Ze is net een half jaartje zadelmak Lachen .
Ik denk alleen wel dat ik de B helemaal/grotendeels uit ga rijden, dus hoop ik aan het einde van het winterseizoen al wel m'n 10 punten te hebben, maar ga dan nog lekker door, want ik heb alle tijd met mijn "jonkie".. !
En eigenlijk zou ik de outdoor-kampioenschappen ook wel eens in de B willen starten, ik heb namelijk nog nooit kampioenschappen in de B gereden, alleen in hogere klasses, en de selecties en kampioenschappen zijn pas in augustus... Cool Haha!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).


Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 13:33

liza van loon schreef:
Dan moeten we ff in februari nieuwe topic openen of onze voornemens zijn uit gekomen *LOL*


Bij ons duurt het winterseizoen tot en met maart/april, hoor Bloos! Haha! !!
April is dan zo'n maand waarin volgens mij nog wat indoor wordt georganiseerd, maar ook al weer voorzichtig aan de eerste outdoorwedstrijden plaatsvinden.

Oktober t/m maart/april : indoorwedstrijden --> winterseizoen

April/mei t/m september: outdoorwedstrijden --> zomerseizoen

Dusse: eind MAART kijken of onze voornemens zijn uitgekomen Lachen ??

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, Larissa123, Moonlight17, Rije, Yentaah en 12 bezoekers