2e keer landelijk B-dress. gestart!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

2e keer landelijk B-dress. gestart!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 21:30

Gisteren begon m'n wedstrijdgevoel eigenlijk al. Lekker voorbereiden met nog even snel een lesje, even vlechten, tutten, bijknippen etc. 's Avonds kwam de eerste groom al aan, Maarten *Haaaaai Maarten Haha!* Die woont wel een heel flink eind weg, dus we hadden besloten maar een groom-bed beschikbaar te stellen *LOL*

Vanmorgen was het heeeeeeeel vroeg en de wereld nog heeeeeeeel erg vierkant toen ik om 06.00 uur m'n oogjes open deed Slapen Hup douchen aankleden, Maarten alarmeren en de deur uit. Ik was om 07.30 uur op stal, waar Kasje me erg vreemd zat aan te kijken Haha! Echt alsof ie zoiets had van 'Heeeeeeey Baasje, leuk dat je er bent, maar wat doe je in godsnaam hier op dit tijdstip???' *LOL* Maar gelukkig had hij iig geen last van een ochtendhumeur en liep me heerlijk toe te hinniken Lovers

Daarna startgeld betaald, € 16,- Bloos! (proefjes worden wel duur zeg Verdrietig) En gaan zadelen. Gelukkig was het een thuiswedstrijd voor mij, dus het scheelde qua stress. (Mayo is over het algemeen op zo'n moment een spierwit wandelend lijkje Haha!) Ik was iig wel wel lekker wakker door de kou en redelijk in staat alles vlot te doen, voor zover dat lukt 's morgens vroeg Haha!

Ik heb ongeveer een kwartiertje losgereden omdat ik niet wilde dat Kasje door het hele gebeuren sloffend en moe de 2e proef in zou moeten. Losrijden ging fijn en toen gebeurde het... Mayo was wakker, maar het zou Mayo niet zijn als er nog bepaalde onderdelen van het lichaam zo vroeg niet mee willen werken *LOL* Ik kreeg heel fijn in allebei m'n kuiten kramp OK dan! Djeez, dat rijd beroerd *LOL*

Toch huppekee de proef in natuurlijk Hij liep heel fijn, alsof ie het door had dat ie me wel echt een beetje moest helpen. Ik heb hier en daar wat punten laten liggen helaas qua afwerking en impuls, maar ik was zeker niet ontevreden. Ik had het idee dat het erom zou hangen of ik winst zou hebben of niet.

Toen proef 2. Hij ging weer heel fijn, maar m'n kuiten hadden geen behoefte meer om me er flink doorheen te helpen, dus de afwerking van de nageeflijkheid liet ietwat te wensen over, maar ik was niet ontevreden alsnog, want ik kon hem er redelijk bijhouden. Helaas zat er een compleet lange zijde doorzitten bij om vervolgens aan te galopperen, maar door m'n kuiten kon ik me totaal niet ontspannen en dat was te merken aan Kasje. Hij vatte volgens mij niet helemaal wat ik nou aan het prutten was op z'n rug Haha! Hij werd er wat heet op en sprong iets omhoog en vandaaruit aan in de galop. Overkruist, jammer. Terugnemen was niet volgens vrijwilligheid van Kasje, die vatte niet meer of ik nou voorwaarts of terug wilde *LOL* Maar even flink teruggenomen en toen opnieuw aangesprongen en BOK! En een flinke knal tegen het schot, waarvan hij meer onder de indruk was dan ik *LOL* Toch fijn door kunnen zetten en redelijk snel een redelijke ontspanning terug kunnen krijgen. Het was geen superproef, maar ik heb het met een mega grijns uitgereden Haha! Ik verwachtte iig geen winst.

Toen de prijsuitreiking. 1e proef 154, dus m'n voorgevoel van nét aan klopte. Voor m'n 2e proef 147, jammer, maar goed en bruikbaar commentaar en een compliment voor mijn herstel bij het aanspringen, altijd leuk Haha! Ik was dik tevreden, gezien hij pas ongeveer een maandje echt getraind kon worden na een flinke hoefzweer en hoefkneuzing. Hij was braaf, fijn te rijden en heeft me er echt doorheen geholpen. Echt mijn ventje Lovers

Daarna nog de proeven van Merilyn gekeken, wat ook best heel lekker ging en waarvan ze zelf verslag mag doen Haha!

Later Kasje een permanentje gegeven en met z'n buurman even lekker losgegooid, wat resulteerde in een hele hoop gebok, gesteiger, geren en knetterende billen *LOL* Ik heb iig m'n slappe lach spieren weer even gevonden *LOL* Nog lekker nagekeuteld en toen maar richting huis waar ik als een blok in slaap ben gevallen Dromen

Ik heb nu nog steeds verkrampingen in m'n kuiten Verdrietig Maar ik heb weer een leuke dag gehad We gaan er gewoon voor om binnenkort toch echt maar eens een landelijke winstpunt binnen te halen Haha!

Maarten, Masja, Mariska, Michiel en Patricia bedankt voor jullie mentale support zo vroeg op de morgen Haha! En vooral Merilyn in het bijzonder die even tussen de voorbereidingen van haarzelf een spurt heeft genomen om mij te kunnen helpen met losrijden en voorlezen OK dan!

Tot de volgende keer maar weer Haha!

Laatst bijgewerkt door Mayo op 09-11-03 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:41

Hmm, ik was in de buurt, ik wist alleen niet dat je moest starten!
Jammer van je punten, maar die komen wel! Wanneer start je weer?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:45

Maarten zei al dat je zo aso vroeg moest rijden, gelukkig was het een thuiswedstrijd! *LOL*

Weer een wedstrijdervaring rijker Mayo! Jammer dat je net geen puntje had, volgende keer beter! Lachen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 21:45

Ehm, als het goed is 28 december weer onderling en dan 4 en 11 januari landelijk Ben je dan weer in de buurt? Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 21:46

Ka, ik moest om 08.30 en 08.45 uur, maar snel die B uit proberen te komen, want de B starttijden zinnen mij niet echt *LOL*

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:47

Het is echt net geen puntje Mayo. Maar wel erg dichtbij!
Dus wie weet de volgende keer!
Fijn dat het verder zo lekker gaat!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:48

Hmm, om die tijd lag ik toch nog te slapen Haha!
Inderdaad snel de B uit jij Tong uitsteken

Machie

Berichten: 16002
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:51

mooi dat t zo lekker ging!
Das ook wel t belangrijkste Knipoog

Veel succes met volgende wedstreid he!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 21:54

Kleintje, ik ben idd blij dat het weer zo lekker gaat. Mijn ventje Lovers

Nienke, ach joh, ben er zo uit, nog maar 10 winstpunten te gaan Schijnheilig *LOL*

Marleen, thanx!! Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:56

Krijgen we nu ook snel nieuwe foto's van jullie????
*lief slijmerig kijkt* Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 21:59

Was wel de bedoeling, ook van vandaag, maar mijn support was helaas de camera vergeten Haha! Volgende keer voor de zekerheid maar m'n eigen digi ook mee en een slachtoffer zoeken *LOL*

Maar ik zal binnenkort eens kijken of ik iemand kan claimen om tijdens het trainen foto's te maken Knipoog

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 22:24

Nogmaals gefeliciteerd met je score ondanks de kuitkramp.. Knuf!!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 22:25

Mayo schreef:
Was wel de bedoeling, ook van vandaag, maar mijn support was helaas de camera vergeten Haha! Volgende keer voor de zekerheid maar m'n eigen digi ook mee en een slachtoffer zoeken *LOL*

Maar ik zal binnenkort eens kijken of ik iemand kan claimen om tijdens het trainen foto's te maken Knipoog


Oei lees dit nu pas Bloos! Hihi, sorry, was ook errrug vroeg vanmorgen. Hij lag klaar en ik rende er zo voorbij Bloos!

Ik kom snel een keer foto´s maken als je les hebt ofzo Lachen

Masja

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 22:30

Hahaha! Maakt niet uit hoor Knipoog

Ik maak alleen wel erg graag gebruik van je foto-aanbod Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:42

Tof Mayo, nu die punten nog, maar dat gaat ook gebeuren

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 09:53

Ha mayo, goed gedaan hoor! Das banketstaaf zeg kramp in je kuiten..dat doet echt zeer!:(:)
En volgende keer kom ik anders wel foto's maken. Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 10:41

Rom, laten we 't hopen Haha!

Rel, da's goed hoor

Thanx!! Knipoog

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:32

Succes is een keuze Mayo *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:37

hardstikke goed dat je zo vroeg je nest uit kwam!
jammer van die puntjes maar dat moet de volgende keer wel lukken toch?

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:37

Hé Mayo, jammer dat je niet net dat puntje hebt binnengesleept! Volgende keer beter, oefening baart kunst zeggen ze…. Knipoog

Ennuh, niet altijd start de B vroeg hoor, ik start al twee wedstrijden rond 12.30 uur… *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 17:40

We blijven ook braaf oefenen *LOL*

Hmm, doen ze het vast expres, ze weten vast dat ik een hekel heb aan vroeg opstaan Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:58

Netjes hoor Mayo! Gaat helemaal goedkomen met jullie! Fijn dat Kas het weer doet! Haha!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 23:20

Mayo schreef:
Toen de prijsuitreiking. 1e proef 154, dus m'n voorgevoel van nét aan Daarna nog de proeven van Merilyn gekeken, wat ook best heel lekker ging en waarvan ze zelf verslag mag doen Haha!


jammer dat je net een paar puntjes te kort kwam, maar de volgende keer gaat het vast lukken! Ach gut succes!!!
ps. ik heb nog nergens het verslag van Merilyn kunnen vinden

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 10:14

Ilo, thanx babe!! Haha!

Rhijnauwen, ik ga het hopen Haha! Merilyn zal vast nog wel iets plaatsen, ze is alleen niet supervaak online.

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:45

Ik plaats niet guw iets over wedstrijden van mij dus ook vandaag niet. Omdat er nogal wat mensen hier komen die het mij niet gunnen dus vandaar. uitslag per Pb voor de echt geïntresseerden en het zal ook wel op www.gjv.nl komen.

Mayo ik vind dat je het goed gedaan hebt ondanks de wat korte voorbereiding. nog bedankt voor het lenen van je plastron. en graag gedaan voor het voorlezen. Haha!