tweede startkaart aanvragen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

tweede startkaart aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 23:55

Ik ga morgen even bellen met de KNHS, maar misschien weet iemand het hier Verward

Ik wil toch dit jaar nog maar gaan starten met mijn nieuwe paard. Zou in december toch al L-HC starten en kan eigenlijk net zo goed meteen voor het echie gaan rijden. Kan ik ook mooi de selecties voor jumping rijden en loop ik niet het risico dat ik in januari M moet starten, omdat mijn andere paard in december nog een punt loopt in het M Clown

Weet iemand wat je daar allemaal voor op moet sturen Verward Het zal wel via een formulier gaan, maar kun je dat ook zelf aanvragen of moet het via de rijvereniging Verward
(Paard en ik zijn beide al geregistreerd)


En nu ik toch aan het typen ben...Ik verander in januari van vereniging, hoef je dan alleen het 'persoonsmutatieformulier' (of iets in die richting) in te vullen, of moet je je startkaarten apart omzetten Verward

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 08:53

huh bij welke verenigging ga je nu carina anders herken ik je straks niet meer hoor Tong uitsteken

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:41

Ik weet nit precies wat je allemaal nodig hebt, maar je kunt geen winterstartkaart meer krijgen. Dus als jij graag alleen nog in december wilt starten, moet je voor heel 2003 een startkaart betalen.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:48

voor Ot moet je het aanvraagformulier invullen waar de paardengegevens op staan die kun je via je rijvereniging krijgen. Je krijgt een aparte startkaart voor Ot met een ander combinatienummer.

Om je startkaart om te zetten moet je je door je huidige vereniging af laten melden en alle aanvraagformulieren van je nieuwe weer invullen,
daarnaast moet je een kopie van zijn registratiepapieren waar chipnummer etc. op staat mee sturen

die van mij zijn gisteren de deur uitgegaan Haha!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:48

Citaat:
Ik weet nit precies wat je allemaal nodig hebt, maar je kunt geen winterstartkaart meer krijgen. Dus als jij graag alleen nog in december wilt starten, moet je voor heel 2003 een startkaart betalen.


Nee, dat klopt niet.
Als je ná 1 oktober bij de KNHS een startkaart aanvraagt, dan betaal je voor een half jaar in plaats van een heel jaar.
(Vind je dat wel de moeite waard, want je kunt er maar een maand gebruik van maken... voor zover alle wedstrijden in december nog noiet vol zitten... is hier bij dressuurwedstrijden wel zo, maar wellicht dat jij springt??).

Wat je op moet sturen (gaat meestal via wedstrijdsecretariaat vereniging) is een volledig ingevuld aanvraagforulier voor een startkaart en kopieën van het paspoort van je paard. Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:29

Gelukkig dat ik dan ook maar voor een half jaar hoef te betalen, ik heb hem nl. ook pas in oktober aangevraagd.

Ik moest meesturen: Kopie eerste bladzijden PaardenPaspoort en kopie stamboekpapier. Dat was alles.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 11:23

Ik spring inderdaad en het gaat om 2 wedstrijden. De selectie voor jumping Amsterdam die ik met dit paard graag wil rijden en de wedstrijd van onze rijvereniging.
Ik wil gewoon niet het risico lopen dat ik meteen M moet starten en de dispensatieregelingen zijn duurder dan dit Knipoog

Worden wel relatief dure wedstrijden natuurlijk, maar hij gaat ontzettend goed Knipoog

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:33

grandeur schreef:
Nee, dat klopt niet.
Als je ná 1 oktober bij de KNHS een startkaart aanvraagt, dan betaal je voor een half jaar in plaats van een heel jaar.


Ik heb er dus zelf geen ervaring mee, maar mijn instructrice heeft een paar weken geleden een winterstartkaart aangevraagd en kreeg van de KNHS te horen dat die er niet meer is. Ze moest dus voor het hele jaar betalen, terwijl ze nog maar 4 wedstrijden kon rijden. Dat heeft ze dus niet gedaan en zij start dan pas volgend jaar.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 20:37

gomir schreef:
Ik spring inderdaad en het gaat om 2 wedstrijden. De selectie voor jumping Amsterdam die ik met dit paard graag wil rijden en de wedstrijd van onze rijvereniging.
Ik wil gewoon niet het risico lopen dat ik meteen M moet starten en de dispensatieregelingen zijn duurder dan dit Knipoog

Worden wel relatief dure wedstrijden natuurlijk, maar hij gaat ontzettend goed Knipoog

dan spring je toch gewoon niet in het M?! ga je gewoon HC, tis nog maar 2 maand...misschien issie dan wel verkocht joh! Cool

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 21:26

Ik wil met Ontario nog graag wat punten rijden, verkoopt makkelijker *LOL*

Plus dat ik met dit paard ontzettend graag rustig in het L wil beginnen en dispensatie ook 58 euro kost Knipoog En nu kan ik mooi de selectie voor jumping starten in december *LOL* (was trouwens niet mijn idee, maar ik heb me over laten halen Clown En mijn moeder vond het ook een goed plan, die wilde hem vorige maand al aanvragen, maar toen ging hij nog niet naar mijn zin )