Eerste officiele wedstrijd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Eerste officiele wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 12:12

Hoidiehoi,
Morgen ga ik op mijn allereerste officiele wedstrijd. Ik heb geen idee wat mij boven het hoofd hangt..
Wat voor tijdschema gebruiken jullie ongeveer? HOe lang vantevoren zijn jullie ter plaatse? Hoe ver van te vorgen gaan jullie vlechten?

groetjes!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:28

Ligt allemaal helemaal aan je paard qua vlechten en losrijden.
Maar zorg dat je RUIM op tijd van te voren aanwezig bent. Dan kan je jezelf aanmelden, kan je navragen of er nog uitvallers zijn, of het uitloopt of dat het op schema loopt. Dan kan je even rondkijken waar je moet losrijden, de bak bekijken en dan eventueel een rondje met je paard over het erf lopen.
Op je gemak opzadelen, omkleden en dan losrijden.

Invlechten doe ik altijd thuis en meestal een paar uur van te voren, dan is de stress (als die er al komt) nog niet zo erg en dan kan ik op mijn gemak daarna nog even relaxen.

Succes morgen. Laat je weten hoe het is gegaan?

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:30

Wij gaan altijd met onze ponyclub. Zorgen dat de pony's een dag van te voren al ingevlochten zijn (omdat we meestal vroeg moeten vertrekken.) We zijn er iig ruim 1,5 uur vantevoren. Even kijken of er uitvallers zijn. (wordt wel meestal voor ons gedaan. Clown ) En dan even bij de bakken kijken. Dan opzadelen en losrijden!

Nog veel succes! Lachen

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:05

Wij zijn er meestal een uurtje van te voren... kwartiertje aanmelden + beetje bak bekijken enzo... kwartiertje opzadelen en halfuurtje inrijden...

veel succes iig!! Lachen

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:23

en.... hoe is het gegaan? Lachen

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:38

jaaaaaaa! vertel Tong uitsteken