Yes! Wedstrijdverslagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Yes! Wedstrijdverslagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 18:20

Voor de meeste wedstrijdruiters onder jullie waarschijnlijk helemaal niet interessant maar moet het toch even kwijt:

Gisteren met Cas gestart in Halfweg, en voor de eerste keer in onze wedstrijdcarriere (oke Almelo was een uitzondering) hebben we twee proefjes neer kunnen zetten waarin we elke hoek zijn doorgekomen en elk figuur tussen de juiste letters konden beginnen OK dan!
En al dit moois ook nog zonder constant sterren te kijken

Kortom we zijn op weg Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe



Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 18:25

Eyes schreef:
+:)+ Ik heb de muziek al klaarliggen hoor!! Haha!



Die in Spijkerboor had je net gemist geloof ik?
Maar ik hou je er aan Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 22:22

Belker schreef:
Gefeliciteerd. het K-regime werpt zijn vruchten dus af.



Yep

Wat betreft mijn punten: 146 en 147, maar eerlijk gezegd interesseren die me op het moment helemaal niet Schijnheilig (tuurlijk vind ook ik het leuk om een winstpunt te rijden), mijn doel op wedstrijd is op dit moment om een proef "normaal" te kunnen rijden op wedstrijdterrein. Toen ik na mijn eerste proefje de bak uitkwam was ik blijer dan het meisjes wat uiteindelijk 1e werd met meer dan 180 Bloos! punten. Riep ook gelijk dat het protocol me gestolen kon worden, en dat idee heb ik nog steeds.
Het rijden voor de "echte" punten komt nog wel, ben blij met deze eerste stap in de goede richting.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 09:55

Jasmijn schreef:
Tenzij je het voor je broodje doet natuurlijk. Haha!


Gelukkig niet Haha!
Zou zeer weinig verdienen ben ik bang *LOL*

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers