De laatste punten zijn binnen, we gaan L2 starten.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

De laatste punten zijn binnen, we gaan L2 starten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 22:51

Ze zeggen toch vaak dat een slechte generale een goede uitvoering oplevert...

Nou dat was echt het geval bij Laiser en mij deze keer.
We moesten nog 1 winstpunt halen om naar de L2 te kunnen. Dus ik wilde vandaag dus echt wel een punt rijden. Maar Laiser dacht daar de afgelopen week toch iets anders over.
Hij heeft zich de afgelopen week zo vaak zo sterk weten te maken dat ik het niet leuk meer vond omdat ik veel te veel last kreeg van mijn oude schouderblessure. Hij was duidelijk aan het kijken waar de grenzen lagen en kijken of die grenzen niet verlegd konden worden.
Gisteren nog een proefje geoefend ondanks hij helemaal niet zo geweldig liep. Correctie, ik wilde een proefje rijden en Laiser was voornamelijk boos omdat hij zijn zin niet kreeg.

Vandaag hoefde ik pas aan het einde van de middag te starten. Dus vlocht ik 's middags Laiser pas in. Hij stond heerlijk te genieten van het gefriemel aan zijn lijf en stond echt een beetje te dutten.

Zin om meteen zoals het hoort een trailer in te lopen had meneer niet. Dus deed hij dat ook niet. Maar gelukkig hadden we hem er vrij snel in. Tja wat wil je als ineens een hoop mensen je zo'n trailer in willen hebben.

Op de wedstrijdlocatie ging het lekker. We konden alles op ons gemakje doen zo ook het uitladen. Terwijl Michel met Laiser wat stapte en ik me omkleedde viel er nog een paard die uit een trailer kwam. Gelukkig bleek er niets aan de hand en later bleek dat paard ook nog beide proeven te winnen Knipoog .

Tijdens het losrijden had ik een heerlijk paard onder me. Heel attent op mijn benen en voor lekker los. Ook wilde hij goed zakken en weer wat omhoog komen.

Ik moest als eerste starten, en Laiser liep lekker actief onder me. In de spiegels had ik tijdens het losrijden ook al gezien dat het plaatje er ook helemaal niet verkeerd uit zag.
Beide proeven liep Laiser erg goed, zeker na afgelopen week. Ik was dan ook dik tevreden, we hadden geen een foutje er in en Laiser had echt heel goed zijn best gedaan. Voor mijn gevoel zou dat felbegeerde winstpunt er nu best wel eens in kunnen zitten.

En ja hoor Haha! Mijn gevoel klopte. We hadden 164 en 166 punten. Ik was dolblij dat het zo goed was gegaan. Volgende week hadden we nog ingeschreven voor L1, maar daarna gaan we dan toch echt L2 starten.
Dus aan het einde van de maand loopt mijn Laisertje zijn eerste L2 wedstrijd OK dan! .

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:18

Super Christianne, ook 2 overtuigende punten!!
Heel veel succes in de L2!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:18

Dan heeft het toch geholpen dat ik aan je heb gedacht. Tong uitsteken

Hartstikke goed gedaan, dat zijn punten om trots op te zijn! Heel veel succes dan binnenkort op jullie eerste L2-wedstrijd! Cool

Enne... genieten van gefriemel aan je lijf? Had ik maar zo'n paard...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:34

Zooo keurige punten zeg, wat heerlijk!!
Dat is nog eens een mooie afsluiting!
Gefeliciteerd met je winstpunten joh, zijn er nog foto's gemaakt?

suzie666
Berichten: 18
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:39

heyyyyyyy

weet je dat mijn pony precies het zelfde doet.
thuis heel sterk zijn enzenz. en moest 'smiddags ook pas laat rijden. dus ook 'smiddags ingevlochten vondt het ook heerlijk. ook niet makkelijk de trailer oplopen. ook uit de trailer vallen. en rijden als een tierelier.
gke he waarom kunnen ze het op de wedstrijd dan wel.
raar.
veel succes in de L2

groetjes suzanne

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:41

Goed zeg! LII gaat echt lukken met jullie 2! Waar was het vandaag wedstrijd in de kring?

Martha had vandaag ook wedstrijd, maar wij zijn geen kringwedstrijdenliefhebber dus reden we in krimpen aan de ijssel, ging best goed, winstpuntje erbij in de ZII Lachen

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:43

Gefeliciteerd OK dan!. Ook nog 2 goede punten ook Lachen. Veel succes in de L2.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 07:49

goed hoor! Lekke he, als ze fijn gevoel geven *LOL* Start je ook in Waspik de 8e/9e?

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 09:56

Zo, super hoor! Dat zijn ook geen misselijke punten! Hoeveelste was je nog geworden? Jammer dat we mekaar niet gezien hebben, ik had op zaterdag al gereden met mijn hengst.
Die was minder fijn te rijden dan vorige week, hij kroop heel erg achter mijn been en was traag. De jury was dat blijkbaar niet helemaal met me eens en gaf me 2 keer 165 punten en een tweede plaats. Dus wederom 2 mooie bekers en linten mee naar huis en weer 2 punten rijker.
Nog 2 en dan mogen we M1 starten.
Maar.... heel veel succes in het L2, gaat zeker lukken met die knapperd Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:11

Gefeliciteerd Chris, gaat lekker zo! Veel succes in de L2!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 22:39

Er zijn geen foto's gemaakt Cody, maar Michel heeft mijn proeven wel gefilmd. Dus misschien als ik tijd heb, (heb ik dat eigenlijk wel Schijnheilig )zal ik een paar stills plaatsen.

Zwelgje"]
Nog 2 en dan mogen we M1 starten.
[/quote]

Wowo jullie gaan ook lekker snel. Maar goed jouw hengst doet het ook erg leuk moet ik zeggen *LOL*
[quote="Zwelgje schreef:

Maar.... heel veel succes in het L2, gaat zeker lukken met die knapperd Knipoog
Dank je wel Haha!

Ik was trouwens derde geworden met maar 1 en 3 punten van nummer 2.



En Lielle ik start a.s. zondag bij Indoor Oosteind, dan vervolgens 22/23 november in Hulten en 13/14 dec in Waspik.


En Liberty
Ik geloof dat de wedstrijden in Hulten bijna altijd opengesteld zijn. In november is het volgens mij een kringwedstrijd, maar verder mag er dacht ik normaal altijd iedereen komen...