Verslag eerste springwedstrijd.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Verslag eerste springwedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 15:04

Vandaag had ik dus mijn eerste springwedstrijd. Smiles was in een eigewijze bui, dus het inspringen ging niet super.
De eerste keer het parcour weigerde hij bij hindernis 1 omdat ik twijfelde, bij hindernis 2 stoof hij 2x langs dus werd ik uitgebeld.
Daarna weer losspringen. Hij was flink aan het weigeren bij een stijltje van 60 cm, hij ging er uiteindelijk overheen dus ik probeerde ik het nog een keer, maar hij kwam niet goed uit, wou weigeren en knalde vol door de hindernis waardoor ik uit het zadel gelanceerd werd en ook nog met mn hoofd tegen een balkje aankwam, gevolg; wondje op mn neus, dikke bult bij mn oog en koppijn. Daarna weer rustig opgestapt en weer wat gesprongen, ik wou toch nog graag het tweede parcour doen.
Maar toen ik eenmaal op de eerste hindernis afging werd ik best wel bang en heb ik maar besloten te stoppen. Daarna is iemand anders nog op Smiles gegaan (een meisje wat L of M sprong). En met haar ging het na wat aanpakken toch vrij goed.
Jammer maar helaas, volgende keer beter.
Mijn vriendin (Mirie) reed ook voor de eerste keer, de eerste keer had ze 3 weigeringen (op de laatste hindernis uitgebelt) en de tweede keer een balkje en twee weigeringen en tijdsoverschreiding. Voor haar doen niet zo goed, maar het is niet zo gek natuurlijk met een andere omgeving en andere hindernissen.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:47

Jammer dat je debuut niet zo lekker verliep

Maar gewoon doortrainen en volgende keer beter Knipoog
(ik hoop dat ik morgen een beetje kan rijden...heb een behoorlijke jaap in mijn duim Bloos )

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:06

das jammer... volgende beter!