Mijn winstpunten kloppen niet wat moet ik doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missraldo
Berichten: 219
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: helmond

Mijn winstpunten kloppen niet wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 16:42

Als ik bij de KNHS bij opvragen standen kijk staat er dat ik 7 winstpunten heb gehaald. Ik heb 8 winstpunten gehaald. De datum van het laatst bijgewerkt is wel de datum van de laatste wedstrijd waar ik een winstpunt heb behaald. Nou weet ik niet welk winspunt ze niet hebben bijgeschreven. Hoe moet ik dit nu oplossen? een brief sturen? een email sturen?

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 16:46

BELLEN!!!

Bel ze even.
Heb je alle coupons nog??
Dan kun je het laten zien en dan maken ze er 8 van!

missraldo
Berichten: 219
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 16:49

jah ik heb ze nog. Maar wete hun dan welke ze missen want ik weet niet welk winstpunt ze niet hebben bijgeschreve

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:41

Gewoon even wachten tot alles is bijgeschreven.
Je denkt toch niet dat ze op de dag van jou wedstrijd bij de KHNS al weten dat je die dag een winstpunt hebt behaald?
Binnenkort passen ze het weer aan op de site en dan zul je zien dat er gewoon 8 winstpunten staan.
Bij mij staat er nog steeds 4 winstpunten terwijl ik er inmiddels 10 heb. Maar als jij straks aan je 10 punten zit, krijg je gewoon een brief thuis dat je naar de volgende klasse mag.
De site dus niet te serieus nemen. Als je zelf maar goed bijhoud hoeveel winstpunten je hebt.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:48

Nou zou goed kunnen ze niet tellen hoor!
Ik kreeg een brief dat ik onrechtmatig in de M1 gestart was, terwijl ik dus echt 12 wp. had. Zij hadden er maar 9 geregistreerd staan. Ik zei toen wanneer en waar ik de winstpunten gehaald had, toen hadden zij er ook 12.

Dus gewoon even bellen!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:54

Ja dat kan idd ook. Maar nu het verschil 7-8 winstpunten is niet echt de moeite waard, is mijn mening dan.
Als je er straks 10 hebt en het er nog niet bij geschreven staat en je toch L1 wil starten, dan zou ik even bellen als ik jou was..

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:57

ik had het laatst ook ik had er 10 en hun telden 9 Verward dus ff gebeld, bleek een coupon slecht te lezen (hoe je foutloos in het springen schlecht lezen kann weet ik niet Verward ... ) maar nu heb ik er weer 10... Haha!

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:57

Ik heb het ook een keer gehad. Toen heb ik mijn protocollen en coupons thuis even nagekeken en daar bleek gewoon het puntenaantal dat wel op het protocol stond niet te zijn overgenomen op de coupon, dus de coupon was dus zonder handtekening van de jury en zonder puntenaantal opgestuurd. Tja, dan kunnen ze het natuurlijk ook niet weten bij de KNHS... Maar ik heb gebeld en een kopie van het protocol gestuurd wat er bij hoorde en toen hebben ze het meteen gecorrigeerd. Ging erg makkelijk.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 19:11

Nathalie schreef:
Gewoon even wachten tot alles is bijgeschreven.
Je denkt toch niet dat ze op de dag van jou wedstrijd bij de KHNS al weten dat je die dag een winstpunt hebt behaald?
Binnenkort passen ze het weer aan op de site en dan zul je zien dat er gewoon 8 winstpunten staan.
Bij mij staat er nog steeds 4 winstpunten terwijl ik er inmiddels 10 heb. Maar als jij straks aan je 10 punten zit, krijg je gewoon een brief thuis dat je naar de volgende klasse mag.
De site dus niet te serieus nemen. Als je zelf maar goed bijhoud hoeveel winstpunten je hebt.


Volgens mij bedoelt de dat datumpje dat er rechts naastaat.Datum laatste verwerking of iets dergelijks.
Ik heb er ook weleens 2 teveel opgehad, toen had ik er 15 ipv 13.Ach toen was ik ook toch al over naar de L1 Haha! Dan ga ik er ook geen problemen over maken

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:02

Gewoon even bellen, zorgen dat je de coupons bij de hand hebt en dat veranderen ze het wel even voor je hoor! Ik zou zeker wel even bellen scheelt je toch weer een winstpuntje!

Marije_jiplover

Berichten: 25315
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:24

Als je ze even belt, met je coupons bij de hand, dan kunnen ze zo voor je natrekken welke wedstrijden ze hebben verwerkt en waar je dan winst hebt gereden. Dan kom je er vanzelf achter welke wedstrijd niet klopt. Waarschijnlijk zul je van die wedstrijd een kopie van de betreffende coupon op moeten sturen en dan klopt het wel weer.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:46

Ik mis ook 3 winstpunten van een proef in het L1. Ik weet zeker dat ze niet zijn bijgeschreven, want op dezelfde wedstrijd heb ik in het springen wel 1 wp gehaald en die is wel bijgeschreven. Ik vind het zelf niet zo'n probleem, want nou kan ik gewoon langer doorrijden in het L1. Het gaat allemaal zo snel anders. Lachen

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:07

Nathalie schreef:
Ja dat kan idd ook. Maar nu het verschil 7-8 winstpunten is niet echt de moeite waard, is mijn mening dan.
Als je er straks 10 hebt en het er nog niet bij geschreven staat en je toch L1 wil starten, dan zou ik even bellen als ik jou was..


nee NIET wachten!
Want ze zei dat de datum van de laatste wedstrijd er wel bij stond

missraldo
Berichten: 219
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 19:28

ow ik zal binnekort wel bellen. Vind het wel stom dat het bij zo veel mensen niet klopt is dat dan zo moeilijk om dat goed bij te houden?

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:37

bel je toch fff!!!!!!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:42

Nathalie schreef:
Ja dat kan idd ook. Maar nu het verschil 7-8 winstpunten is niet echt de moeite waard, is mijn mening dan.
Als je er straks 10 hebt en het er nog niet bij geschreven staat en je toch L1 wil starten, dan zou ik even bellen als ik jou was..


Ik vind het wel de moeite waard hoor. Je hebt er toch je best voor bedaan, en dan heb je die ene ook verdient. Alle klein beetjes helpen. Ik zou gewoon snel bellen dat het in orde komt.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:49

Gewoon eventjes bellen. Ik heb nog nooit een brief gehad dat ik over mocht, en toch zit ik al in de M1. En bij mij hebben ze het ook niet goed geteld, maar dan wel in mijn voordeel. Ik heb een extra winstpunt......

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:49

ik zou gewoon even ong. een weekje af wachten, of er nog iets bij word geteld... als dat niet word, gewoon even bellen. Dan is het snel opgelost.

xxBartjexx

Berichten: 61
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:06

Bloos Kan Iemand Mij Vertellen Waar Het Nummer Staat Die Je Moet In Vullen Bij Opvragen Standen.
Groetjes Danielle Bloos

xxBartjexx

Berichten: 61
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:06

Bloos Ik Weet Het Het Is Dom Sorry Bloos

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:51

Op je coupon, combinatienummer wat altijd eindigt met de eerste letter van de naam van je paard en dan de eerste letter van je achternaam.

xxBartjexx

Berichten: 61
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:55

Oke Thanks Steef