Rabobank Selectiedag Eventing.........verslagje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Rabobank Selectiedag Eventing.........verslagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 19:52

nou vandaag was hte dan zover.....ik mocht naa Biddinghuizen. we hoeften pas rond 11uur weg, dus ik ging me even vervelen en ben depony maar gaan invlechten netjes met naald & draad, uiteindelijk toch nog moeten opschieten Tong uitsteken we hebben geloof ik wel 20km opgereden!! zo stom, was er 3 weken geleden nog geweest en ik als sixflags fanaat moet toch wel een beetje de weg kennen Bloos!

daar aangekomen, gemeld bij het secretariaat! ik kreeg te horen dat ik les had van Marieke Mulders en Alice Naber, ik vond het aan de ene kant wel jammer dat ik van Alice had, want 3 weken geleden toen ik daar een lesje van had, vond ik niet leuk! maarja......
pony intussen opgezadeld en rustig naar de dressuurbaan gereden. eenhalf uurtje kregen we dressuurles. Tobias was werkelijk strontvervelend!! Boos! ik kon nix of hij stond al op zijn achterbenen, na wat uitleg van Alice, ging het wel wat beter, hij was wel braver, maar niet vooruit te branden! Boos! Boos! uiteindelijk toch nog wel lekker gereden.

daarna de crossspullen er aangehangen en gaan met die banaan.... we moesten op een tuthola wachten(zat bij mij in de groep) had wel 3 zadels mee, 2 hoofdstellen, alles heel luxe.....en maar niet opschieten, nou kan ik me vreselijk aan ergeren! Boos! dat kind deed ook helemaal nix, der ma deed alles.......kom op zeg! doe het eens lekker zelf, tis jouw pony!
maar oke, toen begonnen we met wat sprongen, gewoon springen... Tobias deed het super !!! was erg tevree, hij sprong super! na de kruisjes, hadden we inuit met daarachter een steilsprong, ging ook allemaal goed, nog hekwerkje en ene oxer ent oen een dubbel met zeil en een raar hekwerk! dat ging allemaal perfect(ik geloof dat ik het springen nog leuker vond Tong uitsteken ben nu eenmaal springfanaat!) nou en toen de cross! had hem al gelopen aan het begin! het was een cross met stuk of 17 sprongen! erg leuk opgezet, het waren niet extreme hindernissen, 5 was beetje raar, zat gewoon ee flink gat voor een boomstam met geel hekje erbij! maarja 7 was een stel breekbomen op elkaar geflikkerd(lijkt op de foto's net of ik alles omgooi ofzo!) 8 was opsprong met boom en 2 afsprongen
12 was de grindbak, daachter meteen 13(boom) en 14 het water(afsprong) 16 was trakhener en 17 de opsprong met afsprong(boom)
voor de rest waren het allemaal bomen met soms rare dingen erbij
maar wel te doen! we mochten 2x rondje rijden!

Tobias pakte het super aan! 2x foutloos, de 1ex ging niet helemaal vloeiend, want de grindbak was ergggggg eng Cool en daardoor verloor ik me evenwicht(zie fotos) mara de waterbak deed ie super!!!!!!! Lovers
2e rondje ging echt super! ik kreeg wat aanwijzigen en ze waren verder wel te spreken over het crossen zelf! ik heb in iedergeval weer een ervaring erbij! en vond het toch heel leuk om mee te doen!
over 2 weken krijg ik geloof ik een beoordeling binnen

foto's komen eraan!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:38

heyy leuk verslagje!
ik ga snel je fotos bekijken.
ben benieuwt!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:13

super dat het zo lekker ging! Je kreeg dit keer de dressuur springen en cross van 2 instructrices????
Ik had vorig jaar voor de dressuur 1 instructeur en dan voor het springen en cross een stuk of 4...
Vind het echt jammer dat Murf niet helemaal lekker was, had graag weer mee willen rijden, maar ja zo is het nou eenmaal, ik ga snel je foto's bekijken!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 21:15

ja dressuur hadden we de groep(5) opgesplitst en ha dik ff les van alice, en bij de cross, keken ze allebei mee!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:53

echt leuk dat je ook geselecteerd bent voor zo'n les! dat gebeurt niet bij iedereen Knipoog

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:37

Klinkt als een leuke ervaring tab

Goed dat je toch maar bent gegaan *LOL*

Ik vind alice trouwens super Haha! (zijn we het toch nog eens oneens over instructie Knipoog )

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:10

Jeetje wat cool!! maar wat hadden ze dan een fanatiek parcours opgezet, en ook helemaal lopen en zo *LOL* fana!! Ik ben daar weekje geleden ook nog geweest (nah ja, inmiddels al wat langer geleden) en toen stond dat alles er nog niet (Heb de foto's ook al even bekeken trouwens).

Krijg je binnenkort bericht of weet je et niet??

In ieder geval leuk hoor!! En had je ook nog les van die andere gehad?? Niet Alice maar kweet zo niet hoe ze heet..

Groetjes Hester

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:59

Marieke bedoel je..... om even op jou in te gan hesterv... haha, als het goed is krijg je binnenkort bericht of je bent uitgeselecteerd of niet! Vorig jaar duurde het aardig lang vond ik..

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 21:39

ja 2 weken ofzo zeiden ze!
belde net even met een vriendin van mij, haar broer heeft vroeger EK gereden samen met Marieke Mulder! dus die kende haar wel!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 23:00

oh wat grappig zeg! En wie is dat dan?? (ben niet nieuwsgierig hoor...) kan ik is informeren bij Marieke... haha