Thuis wedstrijd(RV Riekerveld).

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 23:13

Hé wat leuk, dat is ook mijn rijvereniging! Ben er wel al hééééél lang niet geweest.... Bloos
Gefeliciteerd met je winstpunten!


Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:19

Tja, da's nou juist het probleem. Mijn wedstrijdpaard is met vervroegd "pensioen" doordat ze door ziektes niet meer geschikt is voor de wedstrijdsport. Nu rijd ik een heel gaaf paard, maar daar start de eigenaar zelf mee. Ik geloof wel dat een stalgenootje van de winter bij Riekerveld ging starten (of een poging doen tot, ivm de volle startlijsten). Dan ga ik wel met haar mee, kunnen we dan meeten!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 12:16

Ja, de leden die ik ken zijn ook op twee handen te tellen en dat zullen ze zeker niet allemaal zijn Haha! Haha! Haha!


Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 22:55

Hmmm, geen van de leden die ik ken lopen daadwerkelijk bij De Ruif rond. Ach, het is een (oud)NBVR-vereniging dus dat echte "clubgevoel" is denk ik toch anders dan bij een KNF/NKB vereniging.
Trouwens moet ik ook zeggen, ik heb altijd graag bij de SPA gestart. Maar ik mag dat vrouwtje van RVR wel (hoe heet ze ook alweer? Bloos ) dus ik blijf lekker waar ik ben. Wat doet de SPA dan om het je naar de zin te maken?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers