66,66%, Jééj, gaat nu echt goed :D !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

66,66%, Jééj, gaat nu echt goed :D !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 19:41

Ik had afgelopen zaterdag concours in Balkbrug. Was sinds augustus niet meer op concours geweest, dus was er ff uit. Hij had net z'n vacht eraf dus dat kwam wel goed uit, en liep de dag ervoor al fijn. Ik startte in de E-Z1.

Moest om 6 uur opstaan!!!! Scheve mond Pfff vreselijk maar goed. Zou om 8.45 uur moeten rijden, en tis voor ons wel een uur rijden dus moest ook wel zo vroeg. Toen we aankwamen bleek dat ik mijn dekje was vergeten Haha! . Haha aan de ene kant wel grappig, maar natuurlijk niet echt handig. Uiteindelijk mocht ik hem lenen van het meisje dat als eerste moest rijden. Gelukkig.

Toen ik erop ging, kwamen we erachter dat het heel erg in liep door uitvallers. Maar goed ik er dus maar in om half 9.

Liep daar superfijn!!!! Ik was helemaal verbaasd, er ging niets fout, echt zo relaxt! Maar goed ik weet wel dat het absoluut nog beter kan. Ik heb hem nu 9 maanden duzz.

Maar ik dus na mijn proef wachten op de uitslag...
Bleek dat ik gewonnen had! Echt blij natuurlijk, want ik had 200 punten, dus 66,66%. Nou wil ik niet zeggen dat het anders nooit goed gaat, maar nu liep het gewoon... Schijnheilig

Op naar de volgende Tong uitsteken Tong uitsteken



PS: Nog eens een leuke 300e posting Haha! .

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:40

Fijn dat het zo goed gaat!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:44

Gefeliciteerd !
Goede punten hoor, daar mag je zeker trots op zijn