Meerdere proeven op een dag?? En andere vraagjes.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:44

Hoi!!

Voor de dressuur geldt: als er de mogelijkheid is om 2 proeven te rijden mag dat ja, maar in sommige regio's hebben verenigingen zoveel aanmeldingen en om iedereen een kans te geven schrijven ze dan 1 proef uit.
Als je twee proeven mag rijden kost dat ook 2 keer inschrijfgeld ja, en twee coupons invullen. En alle behaalde winstpunten gelden dan...
En de tijd die tussen de proeven zit is afhankelijk van hoe de vereninging dit indeelt (in de zomer over bakken, in de winter vaak hoeveel inschrijvingen)..

Nog meer vragen?! Knipoog


"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"



MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:54

Ik heb ook nooit meer dan 1 wedstrijd in de maand gereden, vaak nog minder.. ik heb dan wel een trailer, maar ben afhankelijk van mijn ouders met allebei wisseldiensten. Bovendien moet ik delen met mn zusje, dus ook de wedstrijden.
Gelukkig in Noord-Holland dat je nog wel twee proeven kan rijden per wedstrijd..

In ieder geval veel succes met je wedstrijden!!

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers