de superhaflinger in katwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:03

Hoi Rianne,

Welkom op Bokt Haha!.
Die 'hele grote' is trouwens ook een 'gewone KWPN-er' hoor Haha!. En van 'die twee KWPN-ers' is er eentje een oldenburger Haha!.

Zijn er eigenlijk nog foto's gemaakt van jou en Avanti?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:06

Reed jij toevallig op die haf die bij de ingang van de stal op de hoek staat naast de trap? Wat een joekel zeg, hihiii Maar zeker niet slecht gedaan, mooie tijd neergezet!
Weet jij toevallig of er bij jullie bepaalde tijden zijn buiten het zomerseizoen waneer je het strand op mag, we willen Tjo wat meer laten wennen aan de zee voor volgend jaar nl.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:16

Avanti staat idd bij de ingang van de stal op de hoek naast de trap Haha!.

Buiten de zomer mag je altijd op het strand Haha!. Richting Wassenaar/Meijendel is het ook mooi rijden.

Tijdens de zomer mag je alleen tussen de manege en Noordwijk op het strand (maar dat is heen en weer nog geen 7 kilometer). De manege vraagt elk jaar een vergunning aan zodat die ook 's avonds na half 8 voor Katwijk langs mogen.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:26

Apple schreef:
Avanti staat idd bij de ingang van de stal op de hoek naast de trap Haha!.

Buiten de zomer mag je altijd op het strand Haha!. Richting Wassenaar/Meijendel is het ook mooi rijden.

Tijdens de zomer mag je alleen tussen de manege en Noordwijk op het strand (maar dat is heen en weer nog geen 7 kilometer). De manege vraagt elk jaar een vergunning aan zodat die ook 's avonds na half 8 voor Katwijk langs mogen.


Aaahh dan was jij degene waar ik bijna tegenopbotste die ochtend (wij zijn van die fjord met oranje hoofdstel)....
Mooi! De hele winter dus om die kleine gele zee-mak te maken.....

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:28

Weet niet of je tegen ons bent opgebotst of tegen Rianne met Avanti (wij zijn van die hele grote donkere met witte kol). Jullie heb ik gezien. Volgens mij staan jullie ook op de foto bij het fotoverslag op de site van manege jonker.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:36

oeps ik bedoel Rianne en Avanti. Ja we staan idd op de foto, naja mn vriend (al lopend naar een grasstrook) en Denise bij de start.... ik dacht ook nog op het strand maar die foto is zo onduidelijk... (ohnee dat is Annalynn met Ilonka)

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:22

hallo rianne de"dikke beer"heeft het enorm goed gedaan Haha! OK dan!
Ik ben natuurlijk ook trots op mijn stinker met 9.69 13de zijn we geworden in klasse 0 De welsh 12de . Niet slecht voor de 1ste keer

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 09:34

Helaam niet slecht gedaan. Weer een paar koudbloeden die laten zien dat ze heel wat kunnen. gefeliciteerd

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 09:50

Joh over een paar jaar komt er geen arabier of warmbloed meer aan de start, FJORDS FOR ALL!!!! (of Tinker, Hafje oid)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:01

Ik moet je haast wel gezien hebben, want ik ben om 5 voor 1/2 11 gestart, ik kan het me alleen niet zo herinneren....Heb jij mij gezien? Mijn paard is bruin en 1.76 cm.. Leuk dat je een fijne rit gehad hebt!!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:21

Vippie schreef:
Weet jij toevallig of er bij jullie bepaalde tijden zijn buiten het zomerseizoen waneer je het strand op mag, we willen Tjo wat meer laten wennen aan de zee voor volgend jaar nl.


Hee Viv, het naaktstrand mag je gewoon het hele jaar op, hoor! Dat is van Langevelderslag tot Meeuwenoord geloof ik, dus dat is een heel eind! Veel plezier!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 07:24

astridastrid"]
[quote="Vippie schreef:
Weet jij toevallig of er bij jullie bepaalde tijden zijn buiten het zomerseizoen waneer je het strand op mag, we willen Tjo wat meer laten wennen aan de zee voor volgend jaar nl.


Hee Viv, het naaktstrand mag je gewoon het hele jaar op, hoor! Dat is van Langevelderslag tot Meeuwenoord geloof ik, dus dat is een heel eind! Veel plezier!
[/quote]

Dat doe ik denise maar niet aan, die is pas 14, hihihiih