Eindelijk weer gestart na een jaar super tevreden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Eindelijk weer gestart na een jaar super tevreden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 11:51

11 oktober 2002 schreef ik dit [VvdD] Leysander is erg ziek en geopereerd

Afgelopen zaterdag (11 oktober 2003) was het weer zover ik ben weer gestart. Ik had me ingeschreven voor de wedstrijd bij de Voornruiters. Ze hebben een kleine bak maar het was goed te doen.
Hij was al veel eerder klaar maar had zelf nog niet de fut om te starten heb ook lang zitten dubben of ik het wel zou doen. Mijn instructeur verklaarde me voor gek aangezien hij nog nooit beter had gesprongen als de afgelopen weken. Ik was ook lekker bezig met de hackney en heb leys dus lekker te tijd gegeven. We hebben de hele manier van rijden omgegooit wat gewoon wat tijd kost.

Omdat de chauff. pas laat op stal kon zijn ben ik eerst met brandje parcours gaan lopen. Zag er netjes uit geen rare wendingen maar het stond wel lekker aan de maat. Ondertussen waren Miss_petit en Mike en de chauff een poging aan het doen die eigenwijze knol erop te zetten. Na een aantal pogingen ging hij erop met hulp van de stalhulp.

Inrijden ging lekker hij was erg happy zijn oortjes er lekker op en goed fit. In spring nooit veel in omdat hij dat niet nodig heeft het is meer voor mijn gevoel. Als hij maar los is kan het prima. Kan wel zeggen dat ik toch aardig de kriebels kreeg. Maar leys was super braaf.
Uiteindelijk had ik een balk op de oxer (3) het was een wat langer lijntje en liet hem net wat te groot gaan. Eigenlijk hoef ik hem er alleen voor te zetten hij gaat wel af. Wel jammer maar had een goed gevoel het was ook mijn fout. In het progressief was hij heet BLOEDHEET en dat na 1,5 uur wandelen en rijden. Hij wilde teveel gaan waardoor hij zijn sprong net niet lekker door het lijf nam. Ook daar ging hij op 2 net wat te hard en sprong wat vlak. Ook daarvan zeg ik dat ik hem net teveel liet gaan.
Maar ook daar had ik een goed gevoel. Hij heeft qua karakter niets ingeleverd en geniet er nog steeds van. Ik denk dat het L hem ook meer past maar ik wil het ook niet overhaasten.

Weer wat problemen gehad met laden hij is wat dat betreft ERG Hardnekkig. Steigerd de klep afgaan is niet leuk vooral niet voor de handen van Miss_petit Huilen . Uiteindelijk gaf hij het op en liep erop als hij eenmaal staat is er niets aan de hand. We hadden het zeiltje weggehaald en dat ging beter.

Al met een geslaagde dag en heb een goed gevoel over de komende concoursen. Brandje, Miss_petit en mike bedankt voor de hulp en het maken van de foto's die ga ik van de week plaatsen.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 15:29

haha volgende keer jij een rondje Petit dan kan je het voelen hihi.

Zit nog te denken hoe dat laden op te lossen desnoods gaat hij een week weg en rammen ze hem erop. Maar het is gewoon zeiken en zieken van hem. Zelfs Anne van Vulpen zei dat hij wel erg hardnekkig was en best een flinke klap mag hebben.
Maar ja misschien met een eigen vaste trailer wordt het allemaal wel beter.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Oehlala, Rosan1995 en 76 bezoekers